Wszystkie kolekcje
GoPOS 1.0 - system sprzedaży
Inne
[V1] Zmiana daty / godziny NOVITUS - NEXT / ONE
[V1] Zmiana daty / godziny NOVITUS - NEXT / ONE

Prosta zmiana czasu | Obsługa komunikatu drukarki o dużym upływie czasu od ostatniego raportu.

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Korygujemy datę / godzinę w aplikacji serwisowej ANDRO WIKING:

-Wchodzimy w memu aplikacji (przyciskiem z trzema kropkami), na liście odszukujemy "Andro Wiking".
-Nie wpisujemy hasła, wybieramy OK.
-Na liście funkcji wybieramy "Programowanie", rozwijamy listę.
-Wybieramy "Ustawienia zegara".
-Wpisujemy prawidłową godzinę, następnie wybieramy pomarańczowy przycisk "wyślij".
-Wpisane dane zostały ustawione.

*Uwaga w tym kroku może pojawić się komunikat z KONSOLI DRUKARKI, o długim upływie czasu od ostatniego raportu. Obsługę tego komunikatu opisano poniżej.

Sprawdzamy poprawność wprowadzonych danych:

-Z listy aplikacji wybieramy "Konsola".
-Pojawia się komunikat, w prawym dolnym rogu wybieramy OK.
-Weryfikujemy czy ustawiona data oraz godzina jest poprawna, zarówno w górnej belce aplikacji, jak również na górnym pasku powiadomień (prawy górny róg ekranu), systemu Android.
-Wychodzimy z aplikacji, przechodzimy po raz kolejny do listy aplikacji, z listy wybieramy aplikację GoPOS.
-W aplikacji GoPOS, wybieramy ikonę koła zębatego, następnie odnajdujemy na liście "aktualizuj"
-Po zaktualizowaniu danych, logujemy się pinem do aplikacji sprzedażowej GoPOS.
-Weryfikujemy czy godzina jest właściwa (w prawym górnym rogu, pod nazwą zalogowanego użytkownika).

Poniżej GIF, z obsługą powyższych kroków.

*Obsługa komunikatu drukarki podczas próby ustawiania godziny

*Drukarka zgłasza błąd, gdy upłyną duży czas od ostatniego raportu dobowego.

-Powtarzamy wszystkie powyższe kroki, do momentu pojawienia się w górnej części ekranu, komunikatu z konsoli drukarki: "Data może być nieprawidłowa!".
-W momencie pojawienia się komunikatu, klikamy w niego.
-Zostaniemy przeniesieni do "Konsoli" drukarki.
-Pojawia się komunikat, wybieramy OK.
-"Data może być nieprawidłowa", system podpowiada nam wybór ESC, zatem wybieramy klawisz ESC.
-Następnie system pokazuje nam ostatnią datę, zapisaną w pamięci fiskalnej urządzenia, system podpowiada nam wybór klawisz ENTER, wybieramy zielony klawisz MENU (który jest również klawiszem ENTER).
-Następnie pojawia się nowa data/godzina, sprawdzamy czy jest aktualna, jeśli tak, wybieramy ENTER.
-Kolejno system, wymaga od nas potwierdzenia "czy kontynuować", po raz kolejny wybieramy zielony przycisk ENTER.
-Data/godzina zostanie zaktualizowana, w przeciągu kliku minut.
-Po tej operacji, możemy wyłączyć, następnie włączyć kasę, weryfikując poprawność wprowadzonych danych.

następnie:

-Wychodzimy z aplikacji, przechodzimy po raz kolejny do listy aplikacji, z listy wybieramy aplikację GoPOS.
-W aplikacji GoPOS, wybieramy ikonę koła zębatego, następnie odnajdujemy na liście "aktualizuj"
-Po zaktualizowaniu danych, logujemy się pinem do aplikacji sprzedażowej GoPOS.
-Weryfikujemy czy godzina jest właściwa (w prawym górnym rogu, pod nazwą zalogowanego użytkownika).

Poniżej GIF, z obsługą powyższych kroków.

*UWAGA: jeśli upływ czasu, jest zbyt duży, lub data z pamięci fiskalnej jest zbyt odległa, zgłoś sytuację do właściwego serwisu kasy fiskalnej, ponieważ pamięć fiskalna urządzenia mogła ulec uszkodzeniu (poprzez nieprawidłowe korzystanie z urządzenia).

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?