Dodanie płatności ONLINE

Dostarczaj produkty, za które klienci zapłacili w momencie zamówienia.

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Płatności ONLINE AUTOPAY (dawniej BLUEMEDIA)

Logujemy do naszego konta w GoOrder

1) Po zalogowaniu wybieramy naszą organizację.
2) Przechodzimy do zakładki "INTEGRACJE", na głównym pasku menu (po lewej stronie)
3) Następnie wybieramy "Dodaj integrację" (w prawym górnym rogu na zielonym pasku).
4) Pojawią się możliwości integracji, z sekcji płatności, odnajdujemy AUTOPAY, następnie klikamy przycisk "Instaluj".
5) Zostaniemy przeniesieni do widoku instrukcji (która również opisuje jakie kroki musimy wykonać).
6) Wybieramy link, przenoszący nas do założenia konta w serwisie płatności online Autopay. (LINK otworzy się w nowej karcie), lub możemy skorzystać z przycisku:

[Na stronę instalacji płatności, wrócimy gdy założymy
konto w serwisie AUTOPAY,
zweryfikujemy je przelewem z podanego nr konta w formularzu,
zostanie nam nadany nr ID oraz KLUCZ]

Założenie konta w AUTOPAY

  1. Po wejściu na stronę uzupełniamy dane: NIP, e-mail, numer telefonu oraz miesięczny obrót sklepu.

  2. Klikamy “Dalej”.

Następnie zostanie wyświetlony formularz, w którym podajemy pozostałe dane.

  1. Oprócz wcześniejszych informacji, wybieramy status prawny.

  2. Klikamy “Dalej”.

  3. Uzupełniamy dane osobowe i adresowe, zgodnie z danymi w rachunku bankowym.

  4. Uzupełniamy oświadczenia i dane serwisu.

  5. Uzupełniamy oświadczenia pod rygorem odpowiedzialności karnej.

  6. Akceptujemy regulamin i zgody.

  7. Klikamy “Zapisz”.


  8. Zostaniemy poproszeni o potwierdzenie danych. Po ich sprawdzeniu klikamy “Wyślij”.

Weryfikacja

  1. Zostanie wyświetlony komunikat o konieczności weryfikacji rachunku bankowego. Klikamy “Zweryfikuj”.

  2. Wykonujemy bezzwrotny przelew weryfikacyjny. Należy pamiętać, aby wykonać go z rachunku, który podaliśmy w formularzu.

  3. Po weryfikacji konta przechodzimy do PANELU STEROWANIA ( w Autopay).

  4. Logujemy się do panelu.

  5. Przechodzimy do zakładki SKLEPY

  6. Wybieramy swój sklep

  7. Następnie zakładka SERWISY

  8. Wybieramy nasz serwis, KLIKNIJ W NAZWĘ SWOJEJ FIRMY (na niebiesko)

  9. Następnie zakładka SZCZEGÓŁY
    -Tutaj znajdziemy ID oraz KLUCZ.

Przechodzimy na stronę instalacji integracji w GoOrder.

-W pole ID, wklejamy skopiowany nr ID
-W pole KLUCZ, wklejamy skopiowany KLUCZ

Zaznaczamy pole obok "Płatność szybkim przelewem", następnie wybieramy przycisk "Instaluj", znajdujący się w lewym dolnym rogu.

Po prawidłowej instancji, w integracja zobaczymy zainstalowany kanał płatności Autopay.

Płatność automatycznie zostanie dodana do naszych metod płatności (Ustawienia-> Metody płatności).

Podpięcie metody płatności do sklepu

1) Wybieramy SKLEPY, z menu głównego
2) Odnajdujemy pole "Metody płatności", aby rozwinęła się lista zaznaczamy na zielono (dodajemy), metodę płatności do sklepu.


Podpięta metoda płatności jest już dostępna na naszym sklepie online.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?