Logowanie
Zalogować się do aplikacji możemy np. poprzez adres mailowy lub wcześniej ustawiony na stronie www "Dostęp do POS".
Następne jest wpisanie 4-cyfrowego kodu PIN przydzielonego dla każdego pracownika. (Domyślnie 1111)
Sprzedaż produktów
Aby rozpocząć nabijanie produktów musimy mieć otwarty raport kasowy i zmianowy. Nowy rachunek możemy otworzyć na kilka sposobów.
Ikona „oka” - wchodzimy w widok stolików, klikamy na interesujący nas stolik, do którego przypisany będzie dany rachunek.
Grupowy – rachunek otwarty za pomocą tego przycisku widoczny będzie dla każdego kelnera, nie ma potrzeby przejmowania jeśli chcemy go edytować.
Szybki – po kliknięciu od razu przechodzimy do widoku nabijania produktów.
Z opisem – przed nabijaniem towaru mamy możliwość dodania opisu do rachunku.
Nowy rachunek – przed nabijaniem towaru mamy możliwość ustawienia ilości
obsługiwanych osób.
Produkty nabijamy klikając w odpowiedni kafelek w widoku nabijania produktów
Płatności
Aby przejść do płatności za rachunek musimy kliknąć na przycisk „Zapłać”. System przeniesie nas do nowego okna, w którym to mamy możliwość wyboru formy płatności.
Więcej o możliwościach sprzedażowych można znaleźć klikając w przycisk poniżej