Logowanie

Zalogować się do aplikacji możemy np. poprzez adres mailowy lub wcześniej ustawiony na stronie www "Dostęp do POS".

Następne jest wpisanie 4-cyfrowego kodu PIN przydzielonego dla każdego pracownika. (Domyślnie 1111)


Sprzedaż produktów

Aby rozpocząć nabijanie produktów musimy mieć otwarty raport kasowy i zmianowy. Nowy rachunek możemy otworzyć na kilka sposobów. 

Ikona „oka” - wchodzimy w widok stolików, klikamy na interesujący nas stolik, do którego przypisany będzie dany rachunek. 

Grupowy – rachunek otwarty za pomocą tego przycisku widoczny będzie dla każdego kelnera, nie ma potrzeby przejmowania jeśli chcemy go edytować. 

Szybki – po kliknięciu od razu przechodzimy do widoku nabijania produktów. 

Z opisem – przed nabijaniem towaru mamy możliwość dodania opisu do rachunku. 

Nowy rachunek – przed nabijaniem towaru mamy możliwość ustawienia ilości
obsługiwanych osób. 


Produkty nabijamy klikając w odpowiedni kafelek w widoku nabijania produktów

Płatności 

Aby przejść do płatności za rachunek musimy kliknąć na przycisk „Zapłać”. System przeniesie nas do nowego okna, w którym to mamy możliwość wyboru formy płatności.

Więcej o możliwościach sprzedażowych można znaleźć klikając w przycisk poniżej

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?