Przypisywanie rachunku do stolika!

Stolik możemy przypisać przed otwarciem rachunku, ale i również w momencie gdy   jest już zapisany w systemie.

Jak stworzyć pomieszczenia i sale oraz układy stolików opisano w poniższym artykule

Włączanie obsługi stolików w aplikacji sprzedażowej GoPOS

1. Przypisanie stolika przed otwarciem rachunku. 

Aby przypisać stolik przed otwarciem rachunku, musimy kliknąć ikonę zaznaczoną na poniższym obrazku. 

Następnie wybieramy stolik, do którego chcemy przypisać nowy rachunek. 

Po kliknięciu w stolik zostaniemy automatycznie przeniesieni do widoku, z którego możemy nabijać już konkretne produkty do rachunku.  

Z widoku wyboru stolika możemy również ustawić rezerwację na jakiś konkretny stolik. Klikają na ikonę: 

2. Przypisywanie stolika do utworzonego już rachunku. 

Aby przypisać stolik do utworzonego już rachunku, musimy kliknąć na interesujący nas rachunek.

Następnie klikamy na ikonę stołu z górnego menu i następnie klikamy na interesujący nas stolik, do którego chcemy przypisać dany rachunek.

Jaki aktualnie mamy przypisany stolik do danego rachunku widoczne jest w lewym górnym rogu ekranu. 

W aplikacji sprzedażowej GoPOS na Android po przytrzymaniu dotknięcia na stoliku (stolik bez rachunku), uzyskujemy dostęp do listy kontekstowej z trzema opcjami (Nowy rachunek, Nowa rezerwacja, Podgląd szczegółowy).

Natomiast na stoliku z  już otwartym rachunkiem, otrzymujemy dostęp do dodatkowych opcji widocznych na liście kontekstowej (Przekaż rachunek, Podziel / Połącz rachunek).

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?