Rozpoczęcie subskrypcji i automatyzacja płatności w systemie GoPOS odbywa się
w zakładce Ustawienia->Subskrypcja

Rozpoczęcie Subskrypcji

Pierwszym krokiem będzie uzupełnienie danych firmy potrzebnych do wystawienia faktury.



Wypełniamy pola zgodnie z ich przeznaczeniem podając odpowiednie dane.

Następnie ukaże nam się okienko z podsumowaniem aktualnej subskrypcji.


Najeżdżając myszka na pytajniki wyświetli się krótki opis wyjaśniający.

Ofertę trzeba dostosować do okresu rozliczenia:
-miesięczny-można zrezygnować w dowolnym momencie
-roczny-umowa na 12 miesięcy

oraz do posiadanej ilości terminali lub posiadanych aplikacji (Magazyn GoStock, Aplikacja do inwentaryzacji lub GoClient) klika

Po ustawieniu odpowiedni wszystkich opcji należy kliknąć "Aktywuj licencję"

Automatyzacja płatności

Podpinając kartę płatniczą do systemu zyskujemy automatyzację procesu płatności oraz wygodę w postaci wysyłanej na nasz adres mailowy faktury.

Kartę możemy podpiąć w zakładce "Płatności" klikając w przycisk "Dodaj kartę płatniczą"

Uzupełniamy pola odpowiednimi informacjami i klikamy "Zapisz zmiany"

Karta zostanie dodana do systemu, lecz w każdej chwili można ją zmienić lub usunąć.

Faktury

Jeśli karta płatnicza będzie podpięta, system będzie wysyłał na podanego maila faktury w momencie pobrania przez niego funduszy na pokrycie licencji.
Za pierwszym razem należy kliknąć opłać faktury aby rozpocząć automatyzację.

Jeśli karta nie będzie podpięta, klient ma możliwość pobrania faktury proformy z zakładki "Faktury" na stronie z Subskrypcjami
Po opłaceniu proformy, możliwe będzie pobranie już gotowej faktury. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?