Konfigurowanie stanowiska sprzedaży zaczynamy od wejścia na stronę app.gopos.pl, zalogowania się i kliknięcia w pozycję USTAWIENIA z lewej strony. Następnie przechodzi do zakładki Stanowisko sprzedaży.

W tym panelu mamy wiele opcji, która pozwolą nam prowadzić sprzedaż w taki sposób, jaki nam będzie najbardziej odpowiadał.
Wyróżniamy 3 kategorie: Nazwa, Domyślna, Wartość.
Nazwa- nazwa danej opcji oraz krótki opis wyjaśniający daną funkcję.
Domyślna- informuje nas o ustawionych domyślnie wartościach.
Wartość- w tej kategorii możemy sami zarządzać czy dana funkcja będzie aktywna, czy nie
Wszystkie ustawienie, które skonfigurujemy na stronie będą obowiązywać na każdym urządzeniu podłączonym do danego miejsca.
Mamy również możliwość konfigurowania konkretnego urządzenia już z pozycji tego urządzenia na przykład konkretny tablet.
Po zalogowaniu się na konkretne urządzenie po lewej strony mamy 3 kreseczki, które klikamy. Następnie klikamy Ustawienia→ Stanowisko Sprzedaży.    

W tym panelu mamy możliwość zmian już dla konkretnie tego urządzenia. Nawet jeśli się wylogujemy i zalogujemy, wszystkie zmiany zostaną zachowane.
Wszystko dokładnie przedstawione jest poniżej:

Oczywiście istnieję możliwość powrotu do ustawień domyślnych:

Zmiany w panelu Stanowisko Sprzedaży połączone są z Uprawnieniami (W uprawnieniach możemy zezwolić lub zabronić zmian opcji w panelu Stanowiska Sprzedaży dla danego pracownika lub danej roli). Po więcej informacji odnośnie Uprawnień odsyłam tutaj.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?