Po zalogowaniu do aplikacji internetowej https://app.gopos.pl/ mamy możliwość ewidencjonowania czasu pracy pracowników:
Po wejściu w zakładkę "Ewidencja czasu pracy" widzimy opcje:
wybrania zakresu dat, jakiego ma dotyczyć ewidencja
Wyboru nazwiska konkretnego pracownika
*Dodawanie pracowników, opisano w artykule:
"Zaokrąglanie czasu pracy", funkcja ta pozwala na zaokrąglenie przepracowanego przez pracownika czasu w dół do 15, 30 oraz 60 minut, przykładowo: czas pracy pracownika wynosi 7h 48min, a filtr zaokrągla ten czas analogicznie do: 7h 45min, 7h 30min oraz 7h w zależności od wybranego filtra.
Domyślnie mamy nadane trzy podstawowe role (Właściciel, Manager, Kelner), do których możemy przypisać pracowników, oraz zarządzać ich uprawnieniami.
"Podsumowanie":
Po zastosowaniu wybranego filtra daty, pracownika, roli (lub wszystkich), w podsumowaniu widzimy:
- sumę godzin (liczonych na podstawie zameldowań pracownika w systemie - MELDOWANIE PRACOWNIKÓW), wyodrębnionych w danym przedziale czasu (wg. zadanego filtra).
- sumę do wypłaty (obliczoną na podstawie stawki godzinowej, uzupełnionej podczas dodawania pracownika)
Poniżej w tabeli widoczne są szczegółowe dane na temat aktywności
pracownika/ów, z dokładnymi danymi zameldowań oraz ilości przepracowanych godzin, oraz należną sumą do wypłaty. Dzięki czemu na bieżąco możemy kontrolować godziny rozpoczęcia oraz zakończenia pracy przez pracowników, wraz z sumą do wypłaty.
RAPORTY - EKSPORTOWANIE DANYCH DO PLIKU CSV | PDF
Aby wyeksportować, wystarczy kliknąć trzy kropki i wybrać format.