Wysyłanie zamówienie na kuchnię następuje w momencie kliknięcia przycisku zapisz lub zapłać.
Jeżeli zamówienie nie zostanie wysłane do przypisanej kuchni, pojawi się komunikat "Błąd drukowania zamówienia na kuchni", wraz ze szczegółami.
Wchodzimy wówczas w boczne menu, następnie w dolnej części oszukujemy ikonę "czapka kucharza", zostanie wyświetlona lista niewysłanych zamówień.
Klikamy przycisk "Wyślij"
Jeśli nadal nie udało nam się wysłać zamówienia, sprawdzamy, czy urządzenie jest podłączone do sieci internet, sprawdzamy również, czy przewody drukarek są odpowiednio wpięte, oraz czy są włączone do zasilania.
Jeśli sprawdziliśmy poprawność połączeń, wchodzimy w ustawienia, następnie przeprowadzamy diagnostykę systemu. Tutaj zobaczymy informacje diagnostyczne systemu.
Sprawdzamy poprawność podłączenia drukarek pod odpowiednie kierunki, jeśli wszystko jest poprawnie skonfigurowane, w diagnostyce systemu będzie zielona ikonka oznaczająca poprawne podłączenie.
Jeśli konfiguracja komunikacji z drukarką jest poprawna, wchodzimy ponownie w ikonę "czapka kucharza", i wysyłamy ponownie bon na kuchnię.