W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność połączeń, zarówno sieciowych jak i fizycznych:

  • czy urządzenia są włączone.

  • czy mamy połączenie z siecią (wifi/ethernet)

  • wysyłanie zamówień (jeśli dotyczy):

-sprawdzamy: ikona "czapka kucharza", czy są niewysłane zamówienia
-sprawdzamy czy system widzi nasze drukarki (diagnostyka systemu - odsyłacz poniżej)
-sprawdzamy centrum powiadomień

  • Kolejnym krokiem jest sprawdzenie w aplikacji webowej app.gopos.pl mamy prawidłowo ustawione kierunki rozchodów produktów.

  • Szukamy odpowiedzi na nasze pytanie w artykułach:


Zgłaszanie serwisowi:

Najszybszą metodą jest po prostu, nagranie, krótkiego filmu wideo, z widokiem urządzenia i narracją słowną co robimy i co się wtedy dzieje. Pozwala to serwisowi na szybszą ocenę sytuacji, oraz dostrzeżenie wielu potrzebnych informacji, co znacznie przyspiesza analizę sytuacji.
Zgłoszenie oraz załączniki przesyłamy za pomocą czatu (po zalogowaniu do app.gopos.pl - w prawym dolnym rogu niebieska okrągła ikonka)

Zgłaszanie błędów przez stronę www:

Zgłaszanie błędów przez aplikację:


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?