Jeśli masz problem z działaniem systemu, z którego nie jesteś w stanie rozwiązać samodzielnie - możesz go zgłosić serwisowi. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić.
Zgłaszanie serwisowi
Zgłaszanie poprzez aplikację webową
Najszybszą metodą jest po prostu nagranie krótkiego filmu wideo, z widokiem urządzenia i narracją słowną co robimy i co się wtedy dzieje. Pozwala to serwisowi na szybszą ocenę sytuacji, oraz dostrzeżenie wielu potrzebnych informacji, co znacznie przyspiesza analizę sytuacji.
Zgłoszenie oraz załączniki przesyłamy za pomocą czatu (po zalogowaniu do https://app.gopos.io/ - w prawym dolnym rogu niebieska okrągła ikonka)
Zgłaszanie poprzez aplikację sprzedażową
Problem możemy zgłosić także w aplikacji sprzedażowej.
Otwieramy menu z trzema paskami.
Wybieramy "Centrum wsparcia".
Klikamy "Otwórz chat".
Następnie postępujemy podobnie, jak w przypadku aplikacji webowej.