Bez problemu, w kilku prostych krokach możemy skonfigurować aplikacje GoOrder z kontem GoPos.

Pierwszym krokiem jest posiadanie konta na stronie GoPOS. W tym celu w prawym górnym rogu klikamy ZAŁÓŻ KONTO.

Z tej pozycji uzupełniamy podstawowe dane niezbędne do rejestracji. Więcej szczegółów na temat szybkiego założenia konta w poniższym artykule:

Następnym krokiem jest utworzenie nowego szablonu, w którym znajdą się całe kategorie lub pojedyncze produkty do przeniesienia. Logujemy się na nasze konto na stronie GoPOS i tworzymy nowy szablon w aktywnym menu.



Następnie tworzymy metodę płatności na app.gopos.pl w ''USTAWIENIACH'' po lewej stronie klikamy w ''METODY PLATNOSCI''. Ustawiona płatność będzie podpięta pod aplikacje GoOrder. Więcej szczegółów na temat tworzenia metod płatności w poniższym linku.

Kolejnym krokiem jest stworzenie punktu sprzedaży, który będzie wykorzystywany przy zamówieniach.

W tym celu wchodzimy w USTAWIENIA--> POMIESZCZENIA I KIERUNKI--> PUNKTY SPRZEDAŻY.

Z tej pozycji tworzymy punkt sprzedaży, który wykorzystamy poniżej przy integracji aplikacji.

INTEGRACJA GOPOS Z KONTEM GOORDER

Posiadanie konta GoOrder jest niezbędne w celu integracji z GoPos.

Jeśli nie posiadasz konta, w pierwszej kolejności zarejestruj się na stronie internetowej.

Wejdź na stronę https://app.goorder.pl/ i w prawym górnym rogu kliknij UTWÓRZ KONTO.

Klikniecie spowoduje automatyczne przekierowanie na stronę z formularzem do rejestracji. Uzupełnij podstawowe dane, akceptuj regulamin i kliknij ZALÓŻ KONTO.

Szczegółowa instrukcja założenia konta i konfiguracji w poniższym linku:

INTEGRACJA

Na stronie appgopos.pl z lewej strony wchodzimy w zakładkę ''USTAWIENIA--> APLIKACJE''

Jeśli nie mamy zainstalowanej aplikacji GoOrder w tym celu wyszukujemy ją spośród dostępnych kafelków aplikacji. Klikamy INSTALUJ.

Na ekranie ukazały nam się zainstalowane aplikacje, w tym aplikacja Goorder. Na jej kafelku (nie wchodząc bezpośrednio) klikamy ''USTAWIENIA''.

Zostaliśmy przekierowani do opcji ogólnych kanału.

Bardzo ważną kwestia, aby system GoPOS został zsynchronizowany z aplikacja GoOrder, jest zaznaczenie pola ''WŁĄCZ SYNCHRONIZACJE'' znajdującego się bezpośrednio przy naszej nazwie (w przypadku wyłączenia tej opcji, menu nie będzie synchronizowane)

Poniżej znajdują się podstawowe informacje, które należy uzupełnić. Kolejno wybieramy opcje:

-Domyślna metoda płatności dla zamówień- Domyślna metoda płatności zostanie użyta w przypadku jeśli zewnętrzna metoda płatności dla danego zamówienia przychodzącego nie zostanie połączona. Wybieramy tą sama metodę płatności, którą tworzyliśmy w poprzednim kroku na http://app.gopos.pl/

-Domyślny punkt sprzedaży dla zamówień- wybieramy wcześniej stworzony punkt sprzedaży, który będzie wykorzystywany przy zamówieniach

-Produkt połączony z dostawą- Utworzenie i połączenie produktu dla dostawy jest zalecane, umożliwia to szczegółowe raportowanie dostaw.

TERMINAL :

Ta opcja służy do wyboru urządzenia na którym można otrzymywać powiadomienia o nowych zamówieniach. Nie zaznaczenie żadnej opcji spowoduje, że powiadomienia będą pokazywać się na wszystkich dostępnych urządzeniach.

Przechodzimy do ''USTAWIEN ZAAWANSOWANYCH'' .

1) Zaznaczamy sklep z którym połączona jest aplikacja (z którego będą pobierane zamówienia).

2) Elementy synchronizujemy poprzez ustawienie Importu z GoOrder. W zakładce połączenia pojawią się elementy, które musimy połączyć z odpowiednikami w GoPOS.

3) TYP SYNCHRONIZACJI ZAMOWIEŃ- zalecamy pozostawienie domyślnego ustawienia czyli wysyłania zmian z GoOrder jak również kolejna pozycje ''AKCEPTACJA ZAMOWIEN- RĘCZNA''

4) Następnie zaznaczamy- ''ŁĄCZ AUTOMATYCZNIE ELEMENTY''

Po zapisaniu wszystkich zmian, w prawym górnym rogu widnieje opcja:
''WYMUŚ SYNCHRONIZACJE-->SYNCHRONIZUJ ELEMENTY''

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?