Wydrukowanie i przypisanie QR kodu poszczególnym pokojom sprawia, że składanie zamówień przez Klientów staje się wyjątkowo intuicyjne i sprawne.

Aktywacja Room Service dla wybranego menu

W celu włączenia możliwości zamawiania posiłków do wybranego pokoju, należy:

  1. Przejść o zakładki "Menu"

  2. Wybrać opcję "Edytuj menu"

  3. Zaznaczyć opcję "Room service"

  4. Nacisnąć przycisk "Zapisz"

Kolejnym krokiem jest zidentyfikowanie numeru PIN, który klient będzie musiał wprowadzić przy składaniu zamówienia.

W tym celu musimy wykorzystać zdefiniowane pole.

  1. Przechodzimy do zakładki Ustawienia -> Zdefiniowane pola -> dodaj nowe -> w nazwie wpisujemy "PIN". Uzupełnienie pozostałych danych nie jest wymagane.

2. Kolejnym krokiem jest przejście do zakładki Sklepy -> Zaawansowane konfiguracje -> Zdefiniowane pola. W tym miejscu wybieramy "Room-service", slug "PIN", wymagany i sekcja "Adres".

Tak skonfigurowane pole będzie wyświetlało się klientowi po przejściu do koszyka, umożliwiając weryfikację zamówienia kodem PIN.

Lokalizacja QR kod w GoOrder

Wbudowany generator pozwala przypisać indywidualny QR kod dla wybranych pokojów. Aby go znaleźć należy przejść do sekcji "Sklepy", następnie w prawym dolnym rogu widnieje okno QR kodu z możliwością jego pobrania.

Po wybraniu opcji "Room Service" i wpisaniu interesującego nas numeru pokoju, automatycznie generowany jest indywidualny numer QR kod.

Drukując go i umieszczając w przypisanym do niego pomieszczeniu dajemy klientom szybki dostęp do oferty i możliwość składania zamówień.

Poniżej znajduje się przykładowe nagranie, które przedstawia skanowanie kodu QR telefonem.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?