Wydrukowanie i przypisanie QR kodu poszczególnym pokojom sprawia, że składanie zamówień przez Klientów staje się wyjątkowo intuicyjne i sprawne.
Aktywacja Room Service dla wybranego menu
W celu włączenia możliwości zamawiania posiłków do wybranego pokoju, należy:
Przejść o zakładki "Menu"
Wybrać opcję "Edytuj menu"
Zaznaczyć opcję "Room service"
Nacisnąć przycisk "Zapisz"
Kolejnym krokiem jest zidentyfikowanie numeru PIN, który klient będzie musiał wprowadzić przy składaniu zamówienia.
W tym celu musimy wykorzystać zdefiniowane pole.
Przechodzimy do zakładki Ustawienia -> Zdefiniowane pola -> dodaj nowe -> w nazwie wpisujemy "PIN". Uzupełnienie pozostałych danych nie jest wymagane.
2. Kolejnym krokiem jest przejście do zakładki Sklepy -> Zaawansowane konfiguracje -> Zdefiniowane pola. W tym miejscu wybieramy "Room-service", slug "PIN", wymagany i sekcja "Adres".
Tak skonfigurowane pole będzie wyświetlało się klientowi po przejściu do koszyka, umożliwiając weryfikację zamówienia kodem PIN.
Lokalizacja QR kod w GoOrder
Wbudowany generator pozwala przypisać indywidualny QR kod dla wybranych pokojów. Aby go znaleźć należy przejść do sekcji "Sklepy", następnie w prawym dolnym rogu widnieje okno QR kodu z możliwością jego pobrania.
Po wybraniu opcji "Room Service" i wpisaniu interesującego nas numeru pokoju, automatycznie generowany jest indywidualny numer QR kod.
Drukując go i umieszczając w przypisanym do niego pomieszczeniu dajemy klientom szybki dostęp do oferty i możliwość składania zamówień.
Poniżej znajduje się przykładowe nagranie, które przedstawia skanowanie kodu QR telefonem.