Podstawowa konfiguracja

Wygląd naszego kiosku możemy dopasować z poziomu ustawień sklepu GoOrder. Odpowiedni dobór zdjęć i kolorów może nadać miejscu odpowiedni klimat i wizję, skutecznie przykuwając uwagę klienta, zachęcając go do złożenia zamówienia.

W naszym kiosku mamy możliwość skonfigurowania czcionki i koloru tekstu, dopasowania odpowiedniego zdjęcia głównego (covera) czy logo.

Aby przejść do ustawień wizualnych, logujemy się na stronę naszego sklepu na:

Przechodzimy do znajdującej się po lewej stronie zakładki ,,SKLEPY". W tym miejscu wprowadzamy zmiany ustawień, które wpłyną bezpośrednio na wygląd kiosku.

Nazwa i nagłówek

Zacznijmy od podstawowych danych tj. nazwy sklepu i nagłówku, które będą widoczne w głównym widoku naszego kiosku. Uzupełniając nazwę oraz nagłówek w ustawieniach sprawiamy, że zostaną one wyświetlone w głównym widoku kiosku.

Po uzupełnieniu powyższych pól widok główny kiosku będzie przedstawiał się następująco.

Obraz, kolor tła, czcionki i tekstu

Kolejna rzeczą, którą możemy spersonalizować pod potrzeby naszego sklepu jest zdjęcie główne - cover oraz kolory czcionek.

Kolor podstawowy odpowiada kolorowi przycisku na stronie głównej i koloru logo na ekranie powitalnym. Zmianom podlega również podpis podsumowania.

Kolor czcionki wpływa na kolor napisów na ekranie głównym.

Kolor tła skupia się na szczegółach - wpływa na kolor podkreślenia w ekranie głównym oraz na obramowanie na kategoriach.

Aby wymiary zdjęć skalowały się poprawnie powinny posiadać następujące wymiary:

Cover - 1080 x 1920 - występuje jako zdjęcie tła na ekranie logowania oraz w górnej części ekrany przy składaniu zamówienia

Logo - 209 x 198 - widnieje w lewym, górnym rogu podczas składania zamówienia

Favicon - 209 x 198 - w przypadku braku faviconu wybierane jest logo

Wgranie zdjęć wpływa bezpośrednio na wygląd sklepu.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?