1. Jeśli mamy konto na Sklepie Play, to wchodzimy w Sklep Play i wyszukujemy aplikacji AnyDesk, instalujemy ją, a następnie przechodzimy od razu do punktu nr 5, jeżeli nie, wykonujemy punkty 2, 3 oraz 4.

  2. Wchodzimy na stronę: https://m.apkpure.com/pl/anydesk-remote-desktop-software/com.anydesk.anydeskandroid/download?from=details.

    Pobieranie powinno rozpocząć się automatycznie, jeśli nie, wchodzimy na: https://m.apkpure.com/pl/anydesk-remote-desktop-software/com.anydesk.anydeskandroid i klikamy "Pobierz APK".

  3. Zezwalamy na zachowanie i pobranie aplikacji.

  4. Klikamy w pobrany plik na pasku górnym lub w menedżerze plików, następnie klikamy 'Instaluj', a następnie 'Otwórz'.

  5. Jeśli jesteśmy zalogowani na Sklepie Play i aplikacja zapyta nas czy chcemy zainstalować dodatki do aplikacji, wyrażamy zgodę, jeżeli jednak nie jesteśmy zalogowani, pomijamy ten punkt.

  6. Numer, który widzimy po instalacji to adres nasz adres AnyDesk, który podajemy serwisantowi, z którym się kontaktujemy, aby uzyskał dostęp do urządzenia.

  7. Kiedy serwisant będzie chciał połączyć się z naszym urządzeniem, zobaczymy okno z zapytaniem o pozwolenie, zsuwamy lekko w dół, zgadzamy się zaznaczając, że jesteśmy świadomi ryzyka, a następnie 'Akceptuj'.

    Zaznaczenie okna 'Nie pokazuj tego ostrzeżenia ponownie.' jest opcjonalne i zależy od decyzji użytkownika.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?