Instalacja

W celu zainstalowania Aggregatora należy w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim opiekunem z Glovo i uzyskać od niego store id / api key, a także poprosić o włączenie integracji z GoPOS. Cały proces może potrwać do 24 godzin.

Po jego otrzymaniu procedura przebiega następująco. Przechodzimy do zakładki "Aggregatory", a następnie klikamy "Instaluj" i wprowadzamy wcześniej wygenerowany kod zatwierdzając wszystko ponownym kliknięciem przycisku "Instaluj". W tym miejscu pozostaje nam jedynie wybrać miejsce, ustawienia sklepu i wprowadzić metodę płatności.

O tym dlaczego tak ważne jest wybranie odpowiedniego miejsca oraz metod płatności pisaliśmy już w artykule Instalacja Aggregatorów.

Ważne! Bez skonfigurowanego sklepu nie możemy wysłać do Aggregatora karty menu.

Wysyłanie menu w języku dymyślnym oraz zagranicznym

Glovo wspiera funkcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku. Kartę można przesłać w ten sposób zarówno w języku domyślnym jak i zagranicznym. O tym, w jaki sposób to zrobić został napisany już osobny artykuł zatem zachęcamy do zapoznania się z Wysyłanie menu produktów.

Blokowanie produktów i sklepu internetowego

Glovo wspiera również możliwość tymczasowego blokowania produktów oraz sklepu internetowego. W jaki sposób to zrobić opisaliśmy w artykule Blokowanie produktów i sklepu internetowego.

Obsługa zamówień

Przyjęte zamówienia z Glovo trafiają bezpośrednio na panel GoOrder i można je znaleźć w zakładce "Tablica". Glovo na tę chwilę oferuję możliwość przyjmowania zamówień, natomiast nie obsługuje opcji ich odrzucania oraz anulowania. Dodatkowo w Aggregatorze nie znajdziemy możliwości wysłania komunikatu do Glovo, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Więcej na temat ich zarządzania znajdziecie w Przyjmowanie zamówień.

Dowiedz się więcej na temat integracji z pozostałymi Aggregatorami:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?