Instalacja

W celu zainstalowania Aggregatora należy w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoim opiekunem z Wolt'a i uzyskać od niego store id / api key, a także poprosić o włączenie integracji z GoPOS.

Po jego otrzymaniu procedura przebiega następująco. Przechodzimy do zakładki "Aggregatory", a następnie klikamy "Instaluj" i wprowadzamy wcześniej wygenerowany kod zatwierdzając wszystko ponownym kliknięciem przycisku "Instaluj". W tym miejscu pozostaje nam jedynie wybrać miejsce, ustawienia sklepu i wprowadzić metodę płatności.

O tym dlaczego tak ważne jest wybranie odpowiedniego miejsca oraz metod płatności pisaliśmy już w artykule Instalacja Aggregatorów.

Aggregatory ➔ Instaluj ➔ Wpisanie kodu ➔ Wybór miejsca ➔ Ustawienie sklepu oraz metod płatności ➔ Zapisz

Wysyłanie menu w języku domyślnym oraz zagranicznym

Wolt wspiera funkcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku. Kartę można przesłać w ten sposób zarówno w języku domyślnym jak i zagranicznym. O tym, w jaki sposób to zrobić został napisany już osobny artykuł zatem zachęcamy do zapoznania się z Wysyłanie menu produktów.

Blokowanie produktów i sklepu internetowego

Wolt na ten moment nie wspiera żadnej z tych funkcji, natomiast w przeciągu najbliższych tygodni ma się to zmienić, o czym informować będziemy na bieżąco.

Obsługa zamówień

Przyjęte zamówienia z Wolta trafiają bezpośrednio na panel GoOrder i można je znaleźć w zakładce "Tablica". Wolt na tę chwilę oferuje możliwość przyjmowania oraz odrzucania zamówień, natomiast nie obsługuje ich anulowania. Dodatkowo w Aggregatorze znajdziemy możliwości wysłania komunikatu do Wolt'a, że zamówienie jest gotowe do odbioru, a także znajdziemy tu funkcję informowania o tym, na kiedy będzie ono wykonane, aby kurier mógł je odpowiednio wcześniej odebrać. Więcej na temat zarządzania tablica do zamówień znajdziecie w Przyjmowanie zamówień.

Dowiedz się więcej na temat integracji z pozostałymi Aggregatorami:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?