Wszystkie kolekcje
GoPOS 2.0 - szybki start
Rozpocznij
Założenie konta GoPOS i logowanie
Założenie konta GoPOS i logowanie

Rejestracja i logowanie do GoPOS, logowanie za pomocą Google, 14 dni okresu próbnego w GoPOS

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Założenie konta w GoPOS jest niezwykle proste i szybkie. Możemy wybrać spośród 2 możliwości - jeśli posiadamy Gmail i konto Google możemy w kilku kliknięciach zarejestrować się za jego pomocą lub wybrać tradycyjną metodę rejestracji przez stronę GoPOS. W obu przypadkach rejestracja nie zajmie więcej niż 3 minuty.


Możliwości rejestracji do GoPOS

14 dni okresu próbnego i aktywacja subskrypcji

System GoPOS możesz testować 14 dni za darmo. Subskrypcje oprogramowania możesz aktywować zarówno po upływie okresu próbnego, jak i w dowolnym, wybranym przez siebie momencie. Więcej o tym jak aktywować subskrypcję dowiesz się z tego artykułu.

Rejestracja przez Google

  1. Wchodzimy na stronę https://app.gopos.io/login

  2. Klikamy przycisk “Kontynuuj z Google”.

  3. Logujemy się do swojego konta, na którym chcemy pracować na POSie.

  4. Po przeniesieniu na stronę akceptujemy regulamin GoPOS i opcjonalnie zgodę marketingową.

  5. Następnie zostaniemy przeniesieni do panelu tworzenia naszej organizacji. Na początku wprowadzamy jej nazwę - może być to nazwa naszego lokalu lub dowolna inna, gdyż organizacji można stworzyć więcej niż jedną.

  6. Wybieramy kategorię naszej organizacji, co pomoże nam w następnych ustawieniach i ponownie akceptujemy regulamin oraz opcjonalnie zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych.

  7. Klikamy “Zapisz”. Instalacja systemu rozpocznie się automatycznie i może potrwać do 2 minut.

  8. Gotowe! Teraz możemy przejść do podstawowej konfiguracji konta i POSa, którą znajdziesz tutaj.

Rejestracja przez GoPOS

  1. Wchodzimy na stronę https://app.gopos.io/register

  2. Wypełniamy swoje dane kontaktowe - imię i nazwisko właściciela, numer telefonu oraz e-mail i hasło, którymi będziemy logować się do konta.

  3. Następnie zostaniemy przeniesieni do panelu tworzenia naszej organizacji. Na początku wprowadzamy jej nazwę - może być to nazwa naszego lokalu lub dowolna inna, gdyż organizacji można stworzyć więcej niż jedną.

  4. Wybieramy kategorię naszej organizacji, co pomoże nam w następnych ustawieniach i ponownie akceptujemy regulamin oraz opcjonalnie zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych.

  5. Klikamy “Zapisz”. Instalacja systemu rozpocznie się automatycznie i może potrwać do 2 minut.

  6. Gotowe! Teraz możemy przejść do podstawowej konfiguracji konta i POSa, którą znajdziesz tutaj.

Logowanie do GoPOS

  1. Logujemy się na stronie app.gopos.io

  2. Jeśli rejestrowaliśmy się za pomocą konta Google musimy wybrać opcję "Kontynuuj z Google".

  3. Zostaniemy przeniesieni do panelu logowania lub wyboru konta Google. Wypełniamy dane i klikamy przycisk "Zaloguj się".

  4. Jeśli rejestrowaliśmy się przez GoPOS wpisujemy w odpowiednich polach e-mail oraz hasło i klikamy "Zaloguj się".

  5. Dodatkowo możemy zapamiętać nasze dane zaznaczając przycisk "Zapamiętaj mnie". Następnym razem wchodząc na stronę aplikacji będziemy zalogowani automatycznie.

Dodawanie nowej organizacji

Nową organizację możemy dodać także wtedy, gdy posiadamy już konto w systemie. Aby to zrobić po zalogowaniu klikamy niebieski przycisk “+ Utwórz nową organizację”, umieszczony w prawym górnym rogu. W nowo otwartym oknie wprowadzamy nazwę naszej organizacji, wybieramy kategorię oraz akceptujemy regulamin oraz opcjonalnie zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?