Podstawy raportów i analiz GoPOS

Raporty sprzedażowe, raporty pracownicze

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Raporty POS to szczegółowe raporty na temat sprzedaży. Możemy korzystać z nich poprzez aplikację webową lub aplikację sprzedażową na POS.


Raporty dostępne poprzez web

  1. W panelu po lewej stronie wybieramy zakładkę “Sprzedaż”, a następnie z listy wybieramy “Raporty POS”.

  2. Wyświetli nam się lista wszystkich dostępnych dotychczas raportów.

  3. Aby zobaczyć interesujący nas raport klikamy przycisk “Podgląd”, umieszczony przy jego nazwie po prawej stronie.

  4. W otwartym poglądzie możemy zobaczyć cały raport, wraz z informacjami na temat przepływu gotówki, ID, wartości storn czy wprowadzonych zniżek.

  5. Klikając w zakładkę “Pracownicy” otrzymujemy wgląd do raportu na temat pracy naszych kelnerów, ich utargu, ilości rachunków czy przepracowanych godzin. Dzięki temu, na podstawie dostępnych w systemie danych, jeszcze szybciej możemy rozliczać naszych pracowników. Zachęcamy także do przeczytania artykułu, w którym szczegółowo opisujemy jak rozliczać pracowników i czytać raporty z systemu GoPOS.

Raporty dostępne przez aplikację sprzedażową

  1. W aplikacji sprzedażowej w menu “☰” wybieramy zakładkę “Raporty”, a następnie “Historia raportów”.

  2. Podobnie, jak w przypadku aplikacji webowej, wyświetli nam się lista wszystkich dostępnych dotychczas raportów.

  3. Aby zobaczyć interesujący nas raport klikamy w “Więcej”.

  4. Raporty dostępne w aplikacji sprzedażowej są krótsze. Możemy sprawdzić łączną sumę sprzedaży, gotówkę w kasie, wartości storn, informacje o pracownikach czy płatnościach.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?