Aktualizacja Luty 2024

Dotyczy aplikacji: GoPOS, GoOrder, GoCRM, GoAccounts, GoStock, GoHub

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Więcej informacji o aktualizacji ze stycznia 2024 znajdziesz w artykule na blogu.

GoPOS:

Dostawy

  • Możliwość zmiany metody płatności oraz dokonania fiskalizacji rachunku na Live Orders, a także wyświetlanie informacji o błędzie fiskalizacji.

  • Ograniczenie statusów przygotowań na Live Orders do statusów przygotowań z organizacji, wybranych w ustawieniach stanowiska sprzedaży w aplikacji webowej.

  • Dodanie funkcji wysłania statusu "Gotowe" z Live Orders do BOLT.

  • Wprowadzenie walidacji wyboru kierowcy na podstawie ustawienia w aplikacji sprzedażowej.

  • Nowy typ szablonu wydruku dla dostawców - powiększenie na wydruku kluczowych dla kurierów informacji.

  • Wprowadzenie walidacji typu rachunku: aby dodać zamówienie na dowóz, konieczne jest podanie adresu i czasu realizacji. Funkcję można wyłączyć w ustawieniach.

Rachunki

  • Opcja edycji płatności rachunku gdy został opłacony jedną metodą płatności.

  • Poprawa widoku kafelka na liście rachunków POS.

  • Dodanie masowych akcji na liście rachunków.

  • Możliwość zmiany statusu na rachunkach opłaconych/zewnętrznych.

  • Pojawienie się filtru typu zamówienia na liście rachunków.

  • Możliwość ustawienia cennika na podstawie źródła rachunku.

Raporty

  • Pojawienie się Raportu zamówień na mapie.

  • Dodanie Raportu niesprzedanych produktów.

  • Dodanie pól zdefiniowanych do Raportu czasu pracy.

  • Możliwość przejścia do poprzedniego/następnego raportu POS za pomocą strzełek na klawiaturze.

  • Zmiana działania filtru "Ostatnie X miesięcy" - bierze on pod uwagę ostatnie 3 miesiące od bieżącej daty.

  • Opcja otworzenia raportu POS bez Internetu w sytuacjach awaryjnych.

Faktury

  • Możliwość wystawienia faktury z datą sprzedaży w przyszłości.

  • Możliwość rabatowania pozycji na fakturach.

  • Przypisywanie jako wystawiającej fakturę osoby zalogowanej podczas generowania faktury.

  • Zmiana dotyczącąca grupowania pozycji na fakturze: od teraz przy tym grupowaniu nie będą grupowane napiwki.

Dashboard

  • Wyświetlanie na Dashboard w alertach informacji o niepołączonych elementach z GoOrder.

  • Stworzenie grupowego Dashboardu dla wszystkich lokalizacji danego konta.

Inne

  • Dodanie miejsca na podpis podczas wydruku rachunku na pokój dla integracji hotelowych.

  • Funkcja ręcznego ustawienia czasu w sekundach, po którym pracownik ma zostać wylogowany z POS.

  • Dodanie aktywności w sytuacji gdy terminal nie miał dostępu do serwera/synchronizacji dłużej niz przez 1 minutę.

  • Wprowadzenie zmian w tabelce uprawnień: dodanie tabów w aplikacji webowej i sprzedażowej, zamiast “ogranicz do czasów pracy” pojawienie się opcji “możliwość sprzedaży”.

  • Możliwość grupowego dodawania translacji produktów - w podobny sposób jak cenników.

  • Dodanie przycisku "Zapisz i dodaj nowy" przy dodawaniu pracowników i klientów.

  • Wprowadzenie masowych akcji przypisania dostępności do produktów.

  • Stworzenie nowego widoku dodawania zamówień z typem.

  • Dodanie nowego warunku użycia cennika - "Źródło".

  • Opcja kopiowania pracownika.

  • Możliwość ustawienia na jakich statusach przygotowań ma pracować lokalizacja.

  • Dodanie wymogu wyboru źródła przy tworzeniu zamówień z typem.

  • Nowe uprawnienie, dające możliwość edycji wpłat i wypłat.

  • Opcja wyboru jednostki wagi w ustawieniach produktu.

  • Dodanie nowego filtru umożliwiającego wyświetlanie zameldowanych pracowników przez ponad XX godzin.

  • Usprawnienie działania aplikacji dla urządzenia Posnet EVO.

  • Wprowadzenie filtru kelnera w systemie KDS.

GoOrder:

  • Zmiany dotyczące integracji Stava: pojawienie się opcji, dzięki której gdy nie udało się zlokalizować adresu klienta po koordynatach, do aplikacji Stava wysyłany jest adres lokalizacji.

  • Zablokowanie możliwości zmiany numeru pokoju przy składaniu zamówienia na room service. Po zeskanowaniu QR code menu zostanie przypisany numer pokoju, którego nie można zmienić.

  • Dodanie promocji i voucherów z warunkami w sklepie GoOrder i GoCRM.

GoCRM:

  • Dodanie kolumn i filtrów "kontakt" na liście voucherów: dodanie informacji o voucherach na podglądzie klienta, opcja wybrania kontaktu do którego voucher jest przypisany.

  • Pojawienie się daty utworzenia na liście transakcji.

  • Opcja filtrowania i grupowania po produkcie w raportach voucherów i transakcji.

  • Wprowadzenie dodatkowych informacji i filtrow o kontakcie, m.in.: data utworzenia, data aktualizacji, typ kontaktu, data rejestracji konta, data aktywacji konta, status rejestracji konta, informacja o zaakceptowanych zgodach marketingowych, źródło. Podział kontaktu na 3 typy: Lead, Kontakt, Zarejestrowany.

  • Dodanie informacji o ilości zużyć voucherów na GoCRM.

GoAccounts:

  • Pojawienie się przycisku „Zapłać” w mailu z proformą za subskrypcje.

GoStock:

  • Nowe uprawnienie, które blokuje możliwość zamykania przyjęć magazynowych stworzonych przez innych użytkowników.

GoHub:

  • Nowa integracja Uber Eats ze wsparciem wielopoziomowego menu.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?