Więcej informacji o aktualizacji ze stycznia 2024 znajdziesz w artykule na blogu.
GoPOS:
Dostawy
Możliwość zmiany metody płatności oraz dokonania fiskalizacji rachunku na Live Orders, a także wyświetlanie informacji o błędzie fiskalizacji.
Ograniczenie statusów przygotowań na Live Orders do statusów przygotowań z organizacji, wybranych w ustawieniach stanowiska sprzedaży w aplikacji webowej.
Dodanie funkcji wysłania statusu "Gotowe" z Live Orders do BOLT.
Wprowadzenie walidacji wyboru kierowcy na podstawie ustawienia w aplikacji sprzedażowej.
Nowy typ szablonu wydruku dla dostawców - powiększenie na wydruku kluczowych dla kurierów informacji.
Wprowadzenie walidacji typu rachunku: aby dodać zamówienie na dowóz, konieczne jest podanie adresu i czasu realizacji. Funkcję można wyłączyć w ustawieniach.
Rachunki
Opcja edycji płatności rachunku gdy został opłacony jedną metodą płatności.
Poprawa widoku kafelka na liście rachunków POS.
Dodanie masowych akcji na liście rachunków.
Możliwość zmiany statusu na rachunkach opłaconych/zewnętrznych.
Pojawienie się filtru typu zamówienia na liście rachunków.
Możliwość ustawienia cennika na podstawie źródła rachunku.
Raporty
Pojawienie się Raportu zamówień na mapie.
Dodanie Raportu niesprzedanych produktów.
Dodanie pól zdefiniowanych do Raportu czasu pracy.
Możliwość przejścia do poprzedniego/następnego raportu POS za pomocą strzełek na klawiaturze.
Zmiana działania filtru "Ostatnie X miesięcy" - bierze on pod uwagę ostatnie 3 miesiące od bieżącej daty.
Opcja otworzenia raportu POS bez Internetu w sytuacjach awaryjnych.
Faktury
Możliwość wystawienia faktury z datą sprzedaży w przyszłości.
Możliwość rabatowania pozycji na fakturach.
Przypisywanie jako wystawiającej fakturę osoby zalogowanej podczas generowania faktury.
Zmiana dotyczącąca grupowania pozycji na fakturze: od teraz przy tym grupowaniu nie będą grupowane napiwki.
Dashboard
Wyświetlanie na Dashboard w alertach informacji o niepołączonych elementach z GoOrder.
Stworzenie grupowego Dashboardu dla wszystkich lokalizacji danego konta.
Inne
Dodanie miejsca na podpis podczas wydruku rachunku na pokój dla integracji hotelowych.
Funkcja ręcznego ustawienia czasu w sekundach, po którym pracownik ma zostać wylogowany z POS.
Dodanie aktywności w sytuacji gdy terminal nie miał dostępu do serwera/synchronizacji dłużej niz przez 1 minutę.
Wprowadzenie zmian w tabelce uprawnień: dodanie tabów w aplikacji webowej i sprzedażowej, zamiast “ogranicz do czasów pracy” pojawienie się opcji “możliwość sprzedaży”.
Możliwość grupowego dodawania translacji produktów - w podobny sposób jak cenników.
Dodanie przycisku "Zapisz i dodaj nowy" przy dodawaniu pracowników i klientów.
Wprowadzenie masowych akcji przypisania dostępności do produktów.
Stworzenie nowego widoku dodawania zamówień z typem.
Dodanie nowego warunku użycia cennika - "Źródło".
Opcja kopiowania pracownika.
Możliwość ustawienia na jakich statusach przygotowań ma pracować lokalizacja.
Dodanie wymogu wyboru źródła przy tworzeniu zamówień z typem.
Nowe uprawnienie, dające możliwość edycji wpłat i wypłat.
Opcja wyboru jednostki wagi w ustawieniach produktu.
Dodanie nowego filtru umożliwiającego wyświetlanie zameldowanych pracowników przez ponad XX godzin.
Usprawnienie działania aplikacji dla urządzenia Posnet EVO.
Wprowadzenie filtru kelnera w systemie KDS.
GoOrder:
Zmiany dotyczące integracji Stava: pojawienie się opcji, dzięki której gdy nie udało się zlokalizować adresu klienta po koordynatach, do aplikacji Stava wysyłany jest adres lokalizacji.
Zablokowanie możliwości zmiany numeru pokoju przy składaniu zamówienia na room service. Po zeskanowaniu QR code menu zostanie przypisany numer pokoju, którego nie można zmienić.
Dodanie promocji i voucherów z warunkami w sklepie GoOrder i GoCRM.
GoCRM:
Dodanie kolumn i filtrów "kontakt" na liście voucherów: dodanie informacji o voucherach na podglądzie klienta, opcja wybrania kontaktu do którego voucher jest przypisany.
Pojawienie się daty utworzenia na liście transakcji.
Opcja filtrowania i grupowania po produkcie w raportach voucherów i transakcji.
Wprowadzenie dodatkowych informacji i filtrow o kontakcie, m.in.: data utworzenia, data aktualizacji, typ kontaktu, data rejestracji konta, data aktywacji konta, status rejestracji konta, informacja o zaakceptowanych zgodach marketingowych, źródło. Podział kontaktu na 3 typy: Lead, Kontakt, Zarejestrowany.
Dodanie informacji o ilości zużyć voucherów na GoCRM.
GoAccounts:
Pojawienie się przycisku „Zapłać” w mailu z proformą za subskrypcje.
GoStock:
Nowe uprawnienie, które blokuje możliwość zamykania przyjęć magazynowych stworzonych przez innych użytkowników.
GoHub:
Nowa integracja Uber Eats ze wsparciem wielopoziomowego menu.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.