Żeby zacząć inwentaryzacje za pomocą aplikacji na telefon oraz wagi Doctor Fit, postępujemy jak przy zwykłej inwentaryzacji, z tą różnicą, że podczas dodawania arkusza, wybieramy "typ: Waga"

Po poprawnym utworzeniu inwentaryzacji i dodaniu arkuszy możemy przejść do połączenia wagi z telefonem. Na telefonie należy uruchomić bluetooth, a wagę włączyć i poczekać aż waga się wytaruje i na wyświetlaczu będzie widniało 0.

W Sklepie Play znajduje się nasza aplikacja, GoPOS Inventory. Po sciągnięciu, zainstalowaniu i nadaniu wszystkich wymaganych uprawnień możemy ją uruchomić. Pojawi nam się niebieski ekran logowania.

Przed zalogowaniem, należy ustawić odpowiednie połączenie zdalne. Poprzez naciśnięcie koła zębatego znajdującego się na środku pól do logowania, wybieramy opcję "Użyj innego serwera:". Wybieramy https:// i wpisujemy poprawny adres: stock2.gopos.pl.

Po zalogowaniu klikamy 3 kreski, z menu wybieramy "Wagi", sprawdzamy czy waga jest włączona i klikamy "Rozpocznij wyszukiwanie", nadajemy wszystkie uprawnienia. Waga powinna się sama zaznaczyć, możemy wrócić do menu klikając 3 kreski. Tam wchodzimy w "inwentaryzacje" i wybieramy arkusz "Waga", który nas interesuje.

Prawidłowość połączenia wagi i telefonu oznaczona po prawej stronie u góry w postaci ikony połączenia bezprzewodowego, jeżeli jest zielona, waga i telefon komunikują się poprawnie, jeżeli czerwona, musimy wrócić do wcześniejszych kroków i sparować ją jeszcze raz w menu "wagi".

Na dole aplikacji mamy dwie opcje do wyboru, jedna to "Skanuj". Pozwala ona na zeskanowanie kodu kreskowego produktu, dzięki czemu aplikacja sama odnajdzie produkt w GoStock.

Po kliknięciu "Skanuj", stawiamy produkt na wadze i skanujemy jego kod kreskowy. Pojawi nam się nowe okno pokazujące nazwę produktu, jego kod kreskowy, aktualny stan oraz jego wagę brutto. Program automatycznie przelicza wagę netto i daje nam możliwość zapisania. Po zeskanowaniu wszystkich produktów, wracamy do arkusza i klikamy u góry "WYŚLIJ ARKUSZ", dzięki czemu zmiany zostaną natychmiast wprowadzone do inwentaryzacji.

Jeżeli tak się nie stało, należy zintegrować opakowanie z produktem.

W przypadku, gdy produktu nie ma w naszej bazie danych.

Jeżeli wszystkie kroki zostały wykonane poprawnie i arkusz został wysłany, produkt pojawia się w arkuszu inwentaryzacji wraz z jego zawartością.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?