Wyróżnij swój sklep online

W systemie GoOrder w łatwy sposób możesz edytować wygląd swojego sklepu i dopasować go do Twojego brandingu. Kilkoma kliknięciami możesz całkowicie odmienić i zwiększyć atrakcyjność sklepu.

Wybór szablonu i kolorów

Decydując się na szablon LIGHT lub DARK możemy w prosty sposób nadać odpowiedni motyw naszemu sklepowi. W połączeniu z wybranym kolorem podstawowym może stanowić świetny fundament komunikacji wizualnej Twojej marki, co znacząco przykuje uwagę Klienta. W tym celu przechodzimy do zakładki "Sklepy", następnie "Wygląd Twojego sklepu" i wybieramy interesujący nas szablon i kolor. Po zapisaniu zmian możemy odświeżyć stronę i zobaczyć efekt.

Dodatkowy wybór własnego koloru tła i czcionki będzie dobrym uzupełnieniem sklepu, pozwalając na jeszcze większą swobodę przy personalizacji sklepu.

Jeżeli chcesz dostosować wygląd Twojego sklepu jeszcze bardziej, dostępna jest zaawansowana opcja edycji CSS.

Favicon, Cover i Logo - własne zdjęcia

Poza doborem szablonu i koloru podstawowego aplikacja umożliwia wgranie własnych zdjęć, które pozwolą wyróżnić sklep:

1) Favicon: {ikona wyświetlająca się przy nazwie strony w oknie przeglądarki}

2) Cover: {duże zdjęcie będące tłem podstawowych informacji na stronie sklepu}

3) Logo: {zdjęcie pojawiające się w prawym, górnym rogu sklepu}

Odpowiednio dobrane fotografie będą promować nasze flagowe produkty, przykuwając uwagę Klienta od razu po odwiedzeniu sklepu.

Social media

Uzupełnienie linków do social media i zapis zmian spowoduje powstanie ikonek na dole naszego sklepu. Po kliknięciu na nie użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio na strony naszych profili społecznościowych.

Regulamin i odnośniki do podstron

W naszym sklepie możemy zamieścić własny regulamin sklepu bądź inne strony internetowe. W tym celu wystarczy uzupełnić nazwę, wprowadzić link, w którym jest umieszczony regulamin lub strona i ustalić jego pozycję.

W przykładzie poniżej dodajemy spersonalizowany regulamin sklepu dla Restauracji Błękitnej w stopce sklepu.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?