W aplikacji GoOrder mamy możliwość ustawić promocje dla naszych klientów zamawiających w sklepie online. Aby to zrobić musimy wejść na stronę do zarządzania sklepem.

Dodawanie promocji

  1. Z głównego menu po lewej stronie wybieramy "Ustawienia".

  2. Następnie z zakładek "Promocje". Tutaj będą promocje jakie ustawimy dla naszych produktów i zamówień.

  3. Aby dodać nową promocję klikamy "Dodaj" w prawym górnym rogu ekranu.

  4. W polu "Type" mamy 4 rodzaje promocji:

  5. Kolejnym ważnym polem jest "Minimalna wartość koszyka" - aby doszło do aktywacji zniżki klient musi dodać produkty o wartości wpisanej w tym polu.

  6. Na dole mamy do dyspozycji 3 opcje "TAK/NIE" dotyczące dostępności produktu:

    1. Dostępny w dostawie - promocja będzie dostępna tylko przy zamówieniu z dostawą.

    2. Dostępny na odbiór osobisty - promocja będzie dostępna, gdy klient zamówi przez nasz sklep online, ale zaznaczy odbiór na miejscu.

    3. Dostępny na miejscu - promocja będzie dostępna, gdy klient nie skorzysta ze sklepu online, a zamówi w naszym lokalu.

    4. Room Service - po zaznaczeniu tego pola promocja będzie aktywna również dla klientów naszego hotelu.

  7. Po wypełnieniu odpowiednich pól klikamy "Zapisz". Promocja natychmiastowo pojawi się w naszym sklepie online.

Typy promocji:

2 za 1

Po wybraniu tej opcji na dole ekranu pojawi nam się dodatkowa sekcja "Elementy", klikając "Wybierz...", a następnie wpisując pierwsze litery nasz produkt wyświetli się i będziemy mogli go dodać. Teraz gdy klient doda 2 takie same produkty do koszyka na stronie sklepu, zostanie przydzielona promocja, dzięki której kupujący zapłaci tylko za 1.

Dodatkowo możemy ustawić minimalną wartość zamówienia, przy którym zniżka zostanie aktywowana.

Przykładowo jeśli klient zamówi 2 szarlotki lub 2 serniki, to zapłaci tylko za 1, a gdy w polu z minimalną wartością wpiszemy cenę wyższą od sernika, będzie musiał zamówić dodatkowo inny produkt.

Widok w sklepie online:

Zniżka na produkty

Po wybraniu tego typu promocji pojawi nam się dodatkowa sekcja "Elementy". Po kliknięciu wiersza możemy wyszukać i dodać produkty, na które chcemy mieć zniżki w naszym sklepie, a w kolumnie obok ustawić wartość zniżki.

Dodatkowo możemy ograniczyć ilość produktów na promocji w jednym zamówieniu w polu "Limit promocji w zamówieniu".

Przykładowo ustawiając w ten sposób opcje klient robiąc zakupy za minimum 30 PLN i dodając do koszyka żeberka dostanie na nie rabat w wysokości 10, a jeśli doda szarlotkę będzie ona tańsza o 5 PLN.

Widok w sklepie online:

Zniżka na zamówienie

Jest to zniżka na całość zamówienia, po dodaniu do koszyka minimalnej wartości produktów zostanie naliczona kwota z pola "Wartość zniżki".

Przykładowo teraz gdy klient zrobi zamówienie za minimum 30 PLN dostanie rabat w wysokości 20 PLN.

Widok w sklepie online:

Cena za produkty

Po wybraniu tej opcji również pokaże się sekcja "Elementy", jednak tym razem będziemy mogli ustawić cenę pojedynczego produktu.

Dodatkowo możemy ograniczyć ilość produktów ze zniżką w jednym zamówieniu, zrobimy to w polu "Limit na zamówienie".

Przykładowo teraz klient przy zamówieniu za minimum 30 PLN dostanie szarlotkę za 1 PLN.

Widok w sklepie online:

Usuwanie, dezaktywacja i edycja promocji

Zniżki możemy dowolnie edytować, dezaktywować lub usuwać. Skutki naszych zmian będą zauważalne już po kilku sekundach w naszym sklepie.

  1. Aby edytować promocję musimy kliknąć "Edytuj" przy danej zniżce na liście w zakładce "Promocje".

  2. Przejdziemy do takiego samego ekranu, jak przy dodawaniu promocji. Tutaj możemy edytować interesujące nas pola.

  3. Żeby usunąć lub dezaktywować daną zniżkę na ekranie edycji klikamy przycisk "Więcej" w prawym górnym rogu. Pojawią nam się opcje "Usuń" i "Dezaktywuj".

  4. Po wybraniu opcji aplikacja dodatkowo spyta nas czy na pewno chcemy to zrobić.

Promocje, które dezaktywujemy są zapisane na naszym koncie, jednak filtr na liście promocji domyślnie jest ustawiony tak żeby pokazywać tylko aktywne. Możemy to zmienić w lewym górnym rogu zmieniając pole "Aktywne" na "Nieaktywne" lub klikając "X" przy "Status: Aktywny".

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?