Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeIntegracja z agregatoramiPodstawowe informacje
Blokowanie produktów i sklepów internetowych
Blokowanie produktów i sklepów internetowych

Sprawdź w jaki sposób zablokować, a następnie ponownie odblokować wybrane produkty oraz sklepy internetowe

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad rok temu

Blokowanie i odblokowywanie produktów

W celu zablokowania produktu w naszym sklepie przechodzimy w panelu GoOrder do zakładki "Tablica", a następnie w prawym górnym rogu ekranu rozwijamy zakładkę "Więcej" i klikamy "Zablokuj produkt". Po zablokowaniu produktu wchodzimy do zakładki "agregatorzy" i wysyłamy ponownie menu, tak aby wszystkie zmiany zostały zaktualizowane.

W przypadku, gdy zechcemy z powrotem odblokować produkt to czynność ta wygląda analogicznie.

Tablica ➔ Więcej ➔ Odblokuj produkt ➔ Zakładka agregatorzy ➔ Wyślij menu ➔ Tak

Blokowanie sklepu internetowego

Aby zablokować sklep przechodzimy do zakładki "Tablica", a następnie w "Więcej" i wybieramy sklep, który chcemy zablokować. W tym miejscu możemy zablokować zarówno własny sklep jak i te, które podpięte są pod agregatorów. W celu odblokowania sklepu wykonujemy te same czynności klikając na końcu w czerwony przycisk "Zatrzymaj". Po jego kliknięciu sklep ponownie działa.

Tablica ➔ Więcej ➔ Zablokuj sklep ➔ Zatrzymaj / Włącz

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?