Blokowanie i odblokowywanie produktów

W celu zablokowania produktu w naszym sklepie przechodzimy w panelu GoOrder do zakładki "Tablica", a następnie w prawym górnym rogu ekranu rozwijamy zakładkę "Więcej" i klikamy "Zablokuj produkt". Po zablokowaniu produktu wchodzimy do zakładki "Aggregatory" i wysyłamy ponownie menu, tak aby wszystkie zmiany zostały zaktualizowane.

W przypadku, gdy zechcemy z powrotem odblokować produkt to czynność ta wygląda analogicznie.

Tablica ➔ Więcej ➔ Odblokuj produkt ➔ Zakładka Aggregatory ➔ Wyślij menu ➔ Tak

Blokowanie sklepu internetowego

Aby zablokować sklep przechodzimy do zakładki "Tablica", a następnie w "Więcej" i wybieramy sklep, który chcemy zablokować. W tym miejscu możemy zablokować zarówno własny sklep jak i te, które podpięte są pod Aggregatory. W celu odblokowania sklepu wykonujemy te same czynności klikając na końcu w czerwony przycisk "Zatrzymaj". Po jego kliknięciu sklep ponownie działa.

Tablica ➔ Więcej ➔ Zablokuj sklep ➔ Zatrzymaj / Włącz

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?