Przejdź do głównej zawartości
Przyjmowanie zamówień

Sprawdź jak przyjąć i odrzucić zamówienia z zewnętrznych agregatorów oraz przez tablicę GoPOS

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad rok temu

GoPOS wspiera przyjmowanie i obsługę zamówień na 2 sposoby:

  • Za pomocą tablicy w GoOrder.

  • Za pomocą stacjonarnego POS'a.

Przyjmowanie zamówień przez tablicę

Przyjęte zamówienia z Zewnętrznych Portali trafiają bezpośrednio na panel GoOrder i można je znaleźć w zakładce "Tablica". Kolejnym krokiem jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia i wybór szacowanego czasu dostawy posiłku. Po jego ustawieniu komunikat na stronie agregatora zmieni się z "Potwierdzanie przyjęcia zamówienia" na "Przygotowywanie zamówienia". U wszystkich agregatorów proces ten wygląda dokładnie w ten sam sposób.

Tablica ➔ Akceptacja zamówienia ➔ Ustawienie szacunkowego czasu dostawy

Wszyscy agregatorzy dają możliwość zatwierdzania przyjętych zamówień, natomiast w części z nich, aby odrzucić bądź anulować zamówienie należy napisać wiadomość do konkretnego agregatora. Ponadto istnieje również możliwość wysyłania do Zewnętrznych Portali informacji o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Na temat różnic oraz tego co wspieraj wybrane Platformy, a czego nie pisaliśmy już w Funkcje wybranych agregatorów.

Przyjmowanie zamówień za pomocą systemu GoPOS

Instalacja i konfiguracja

Dzięki pełnej kompatybilności sklepu internetowego GoOrder oraz agregatorów z systemem sprzedażowym GoPOS wszystkie zamówienia trafiają bezpośrednio na ekran POS'a a następnie po ich akceptacji na bar bądź kuchnię. Ogranicza to w znacznym stopniu czas realizacji zamówień, a także eliminuje potencjalne błędy, które mogłyby pojawić się na skutek ręcznego nabijania ich do systemu. Więcej na temat Instalacja integracji GoOrder dowiecie się klikając w link.

Aby obsługiwać zamówienia za pośrednictwem terminala GoPOS należy:

1) Zalogować się do app.gopos.pl

2) Przejść do wybranego sklepu online, z którego będziemy prowadzić sprzedaż i wejść do jego ustawienia.

3) Skonfigurować metody płatności

4) W zakładce "Pomieszczenia i kierunki" dodać punkt sprzedaży i powrócić do ustawień

5) Skonfigurować podstawowe dane i wybrać sklep, który chcemy podłączyć z GoOrder (możemy mieć kilka więc należy wybrać jeden)

6) Zaznaczyć "Włącz synchronizację"

7) Kliknąć "Zapisz", a następnie "Aktywuj Kanał" i gotowe!

Ważne! W tym momencie produkty będą "wpadały" do systemu jako produkty niepołączone, czyli będą pojawiały się tylko jako nazwy. Aby je połączyć klikamy w zakładce "Wymuś synchronizację" przycisk "Synchronizuj elementy" i przechodzimy do "Połączenia". W tym miejscu pojawią nam się produkty i metody płatności do połączenia. Ostatnią rzeczą jest połączenie ręcznie produktów z GoPOS'a i GoOrdera.

Przyjmowanie zamówień

Szczegółowy opis wszystkich przycisków znajdziecie w Opis tablicy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?