Wszystkie kolekcje
GoPOS 2.0 - szybki start
Rozpocznij
Jak zmienić język w aplikacjach GoPOS?
Jak zmienić język w aplikacjach GoPOS?

Język, zmiana języka, język aplikacji

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Zarówno na POS, jak i w aplikacji webowej, możesz zmieniać języki. W przypadku aplikacji sprzedażowej, możesz ustawiać różne języki na każdym z terminali POS w Twoim lokalu. System pozwala także na wybór języka dla całej organizacji. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak ustawiać języki.


Zmiana języka na stanowisku sprzedaży POS

Język wybierzesz indywidualnie dla każdego z terminali POS z poziomu ustawień urządzenia.

  1. Wejdź w “Ustawienia” urządzenia.

  2. Wybierz “Język, klawiatura, głos”.

  3. Kliknij “Języki”.

  4. Kliknij “+Dodaj język”.

  5. Wybierz interesujący Cię język.

  6. Aby używać danego języka, kliknij na 4 paski przy danym języku i przeciągnij wiersz na najwyższą pozycję.

  7. Język zostanie zmieniony.

Zmiana języka w aplikacji webowej

Język dla aplikacji webowej wybierzesz w ustawieniach wyszukiwarki. Przedstawiamy instrukcję ustawiania języka na przykładzie wyszukiwarki Google Chrome.

  1. W prawym, górnym rogu panelu wyszukiwarki kliknij 3 kropki.

  2. Wejdź w “Ustawienia”.

  3. Wybierz “Języki”.

  4. W sekcji “Preferowane języki” kliknij “Dodaj języki”.

  5. Odnajdź interesujący Cię język i kliknij “Dodaj”.

  6. Kliknij 3 kropki przy danym języku.

  7. Kliknij “Wyświetlaj Google Chrome w tym języku”.

  8. Po odświeżeniu strony język aplikacji webowej zostanie zmieniony.

Zmiana języka w lokalizacji

Jeśli chcesz dodać tłumaczenia np. produktów i kategorii, musisz zmienić język w lokalizacji. Pierwszy w kolejności język ustawiany jest jako język domyślny.

  1. z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.

  2. Wybierz zakładkę “Informacje”.

  3. Przejdź do zakładki “Dane lokalizacji”.

  4. W polu “Języki” po rozwinięciu listy możesz wybrać języki: polski, angielski i niemiecki.

  5. Kliknij “Zapisz”.

Po takiej zmianie języka możesz dodać tłumaczenia produktów i kategorii wprowadzonych do systemu.

  1. Wejdź w edycję kategorii lub produktu, do którego chcesz dodać tłumaczenie.

  2. W prawym, górnym rogu kliknij “Tłumaczenia”.

  3. W polu “Nazwa” i “Opis” wprowadź przetłumaczone treści.

  4. Kliknij “Zapisz”.

Wspierane języki

Języki wspierane przez system GoPOS to:

  1. polski,

  2. angielski,

  3. niemiecki,

  4. ukraiński,

  5. wietnamski.

Jeśli wybierzesz w ustawieniach wyszukiwarki lub urządzenia język, który nie jest wspierany, aplikacja będzie wyświetlana w języku angielskim.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?