W tym artykule dowiesz się, jak rozpocząć pracę z nowym GoStockiem – niezależnie od tego, czy jesteś nowym użytkownikiem, czy przechodzisz ze starszej wersji. Dzięki szczegółowym instrukcjom szybko aktywujesz nową wersję aplikacji.
Jak przejść na nową wersję GoStock?
Jeśli używasz starszej wersji GoStock, nasz zespół wsparcia pomoże Ci w migracji danych i aktywacji nowego systemu.
Aby przejść na nową wersję:
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia: Napisz do nas za pośrednictwem Chat.
Po aktywacji Twojego konta:
Zaloguj się do aplikacji GoPOS.
W panelu bocznym wybierz: Aplikacje > GoStock.
System automatycznie przeniesie Cię do nowej wersji aplikacji.
Jak przełączać się między wersjami GoStock?
Po aktywacji nowej wersji masz dostęp zarówno do niej, jak i do starszej wersji.
W dowolnym momencie możesz przełączyć się do starszej wersji.
Aby wejść do starszej wersji GoStok:
Zaloguj się do Gostock.
Z panelu bocznego wybierz Aplikacje > GoStock (starsza wersja) w nowym interfejsie.
Po migracji masz dostęp zarówno do nowej, jak i starszej wersji GoStock.
Wsparcie starszej wersji
Starsza wersja GoStock będzie wspierana jeszcze przez kilka miesięcy, jednak w przyszłości wszyscy użytkownicy będą przechodzić na nowy system.
Zachęcamy do wcześniejszego zapoznania się z nową wersją, by płynnie przejść na nowy interfejs. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy w tej migracji.
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.