Przejdź do głównej zawartości

GoHUB - Funkcje agregatorów

Narzędzia, możliwości i ograniczenia integracyjne agregatorów

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

W tym artykule dowiesz się, jakie funkcje integracyjne wspierają poszczególne agregatory dostaw. Porównasz możliwości narzędzi takich jak Uber, Glovo, Pyszne, Bolt i Wolt. To zestawienie pomoże Ci sprawdzić, które funkcje dostępne są w Twoim lokalu i lepiej zarządzać obsługą zamówień online.

Przegląd funkcji

Poniższa tabela prezentuje funkcje obsługiwane przez wybrane portale dostaw. Symbol * oznacza, że szczegóły znajdują się w przypisach pod tabelą.

Funkcja

Uber

Glovo

Pyszne

Bolt

Wolt

Wysłanie menu do portalu

TAK

TAK*

TAK*

TAK

TAK

Blokowanie / odblokowanie produktów

TAK

TAK

TAK

TAK

TAK

Blokowanie / odblokowanie modyfikatorów

TAK

TAK

TAK

TAK

TAK

Wymagany tablet agregatora

TAK

*

TAK

NIE

TAK

Akceptacja zamówienia

TAK

TAK

NIE*

TAK

TAK

Akceptacja zamówienia z czasem własnym

NIE

TAK*

TAK

TAK

Odrzucenie zamówienia

NIE

NIE

TAK

TAK

Odrzucenie zamówienia z powodem

NIE

NIE

NIE

TAK

Anulowanie zamówienia

TAK

NIE

NIE

NIE

Anulowanie z podaniem powodu

*

Zmiana statusu zamówienia na gotowe/spakowane

*

TAK

NIE

TAK

TAK

Wymagana zmiana statusu na gotowe/spakowane

*

TAK

NIE

TAK

TAK

Włączenie / wyłączenie sklepu

TAK

TAK

NIE

TAK

TAK

Informacja o statusie sklepu

TAK

TAK

NIE

NIE

NIE

Wysyłanie godzin otwarcia

TAK

TAK

TAK

TAK

TAK

Auto-anulacja zamówienia przy braku reakcji ze strony restauracji

TAK

NIE

TAK*

TAK

Dostawy własne - numer do klienta

*

TAK

TAK

TAK

NIE

Zewnętrzni dostawcy - numer klienta

*

NIE

TAK

TAK

NIE

Dostawy własne - adres dostawy

TAK

TAK

TAK

TAK

TAK

Zewnętrzni dostawcy - adres

NIE

NIE

NIE

NIE

NIE

E-mail klienta

NIE

NIE

NIE

NIE

NIE

Imię klienta

TAK

TAK

TAK

TAK

TAK


Szczegóły i ograniczenia

Uber Eats

  • Numer kontaktowy przekazywany w integracji to numer do operatora Uber, nie bezpośrednio do klienta.

  • Zmiana statusu zamówienia — brak potwierdzonych danych.

  • Podanie powód anulowania zamówienia — brak danych.

Glovo

  • Wymagany tablet agregatora — brak danych.

  • Brak sortowania pozycji w kategoriach i modyfikatorów w grupach przy wysyłce menu.

  • Przy akceptacji zamówienia czas przygotowania może zostać zmieniony o maks. ±10 minut względem ustawień domyślnych w ustawieniach Glovo.

  • Ograniczenie wysłania menu do pięciu wysyłek dziennie. Po osiągnięciu limitu wysyłek należy poczekać do następnego dnia w celu wysłania menu.

Pyszne.pl

  • Akceptacja zamówienia odbywa się w aplikacji Tconnect na tablecie Pyszne.

  • Zamówienie trafia do GoPOS dopiero po ustawieniu statusu „KUCHNIA” w aplikacji Tconnect.

  • Pyszne nie wspiera systemu pieczątek na poziomie integracji.

  • Menu aktualizuje się co 10 minut.

  • Możliwość włączenia sklepu – brak danych.

Bolt Food

  • Status „spakowane” musi być ustawiony na zamówieniu, aby kurier Bolt mógł odebrać zamówienie w swojej aplikacji.

  • Brak reakcji na zamówienie w przeciągu trzech minut powoduje jego anulację i automatyczne zatrzymanie sklepu Bolt (wymaga ręcznego wznowienia).

Znajomość funkcji każdego agregatora pozwala lepiej zarządzać zamówieniami, unikać błędów i zapewnić klientom sprawną obsługę. Zanim zdecydujesz się na integrację z danym portalem, sprawdź, które z funkcji są kluczowe dla Twojego lokalu.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?