W tym artykule dowiesz się, jakie funkcje integracyjne wspierają poszczególne agregatory dostaw. Porównasz możliwości narzędzi takich jak Uber, Glovo, Pyszne, Bolt i Wolt. To zestawienie pomoże Ci sprawdzić, które funkcje dostępne są w Twoim lokalu i lepiej zarządzać obsługą zamówień online.
Przegląd funkcji
Poniższa tabela prezentuje funkcje obsługiwane przez wybrane portale dostaw. Symbol * oznacza, że szczegóły znajdują się w przypisach pod tabelą.
Funkcja | Uber | Glovo | Pyszne | Bolt | Wolt |
Wysłanie menu do portalu | TAK | TAK* | TAK* | TAK | TAK |
Blokowanie / odblokowanie produktów | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Blokowanie / odblokowanie modyfikatorów | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Wymagany tablet agregatora | TAK* | NIE* | TAK* | NIE | TAK* |
Akceptacja zamówienia | TAK | TAK | NIE* | TAK | TAK |
Akceptacja zamówienia z czasem własnym | NIE | TAK* | – | TAK | TAK |
Odrzucenie zamówienia | NIE | NIE | – | TAK | TAK |
Odrzucenie zamówienia z powodem | NIE | NIE | – | NIE | TAK |
Anulowanie zamówienia | TAK | NIE | – | NIE | NIE |
Anulowanie z podaniem powodu | * | – | – | – | – |
Zmiana statusu zamówienia na gotowe/spakowane | * | TAK | NIE | TAK | TAK |
Wymagana zmiana statusu na gotowe/spakowane | * | TAK | NIE | TAK | TAK |
Włączenie / wyłączenie sklepu | TAK | TAK | NIE | TAK | TAK |
Informacja o statusie sklepu | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Wysyłanie godzin otwarcia (dostępności) sklepu | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Auto-anulacja zamówienia przy braku reakcji ze strony restauracji | TAK | NIE | – | TAK* | TAK |
Dostawy własne - numer do klienta | * | TAK | TAK | TAK | NIE |
Zewnętrzni dostawcy - numer klienta | * | NIE | TAK | TAK | NIE |
Dostawy własne - adres dostawy | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Zewnętrzni dostawcy - adres | NIE | NIE | NIE | NIE | NIE |
E-mail klienta | NIE | NIE | NIE | NIE | NIE |
Imię klienta | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Szczegóły i ograniczenia
Wolt
Wymagany tablet - jest możliwość konfiguracji integracji, która nie wymaga posiadania urządzenia Wolt, o ile w swojej restauracji korzystasz ze wszystkich funkcji API Wolta. Po więcej szczegółów skontaktuj się ze swoim opiekunem Wolt.
Uber Eats
Numer kontaktowy przekazywany w integracji to numer do operatora Uber, nie bezpośrednio do klienta.
Zmiana statusu zamówienia — brak potwierdzonych danych.
Podanie powód anulowania zamówienia — brak danych.
Wymagany tablet - brak danych.
Glovo
Brak sortowania pozycji w kategoriach i modyfikatorów w grupach przy wysyłce menu.
Przy akceptacji zamówienia czas przygotowania może zostać zmieniony o maks. ±10 minut względem ustawień domyślnych w ustawieniach Glovo.
Ograniczenie wysłania menu do pięciu wysyłek dziennie. Po osiągnięciu limitu wysyłek należy poczekać do następnego dnia w celu wysłania menu.
Po wysłaniu menu produkty bez uzupełnionego zdjęcia będą wyświetlane z logiem GoPOS.
Wymagany tablet - brak danych.
Pyszne.pl
Akceptacja zamówienia odbywa się w aplikacji Tconnect na tablecie Pyszne.
Zamówienie trafia do GoPOS dopiero po ustawieniu statusu „KUCHNIA” w aplikacji Tconnect.
Pyszne nie wspiera systemu pieczątek na poziomie integracji.
Menu aktualizuje się co 10 minut.
Możliwość włączenia sklepu – brak danych.
Wymagany tablet - w przypadku włączenia autoakceptacji zamówień w panelu Pyszne możliwe jest uruchomienie integracji bez tabletu. Po więcej szczegółów skontaktuj się ze swoim opiekunem Pyszne.
Bolt Food
Status „spakowane” musi być ustawiony na zamówieniu, aby kurier Bolt mógł odebrać zamówienie w swojej aplikacji.
Brak reakcji na zamówienie w przeciągu trzech minut powoduje jego anulację i automatyczne zatrzymanie sklepu Bolt (wymaga ręcznego wznowienia).
Uruchomienie integracji Bolt Food skutkuje wyłączeniem tabletu Bolt Food, opierając całą integrację o moduł GoHUB.
Znajomość funkcji każdego agregatora pozwala lepiej zarządzać zamówieniami, unikać błędów i zapewnić klientom sprawną obsługę. Zanim zdecydujesz się na integrację z danym portalem, sprawdź, które z funkcji są kluczowe dla Twojego lokalu.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.