W tym artykule dowiesz się, jakie funkcje integracyjne wspierają poszczególne agregatory dostaw. Porównasz możliwości narzędzi takich jak Uber, Glovo, Pyszne, Bolt i Wolt. To zestawienie pomoże Ci sprawdzić, które funkcje dostępne są w Twoim lokalu i lepiej zarządzać obsługą zamówień online.
Przegląd funkcji
Poniższa tabela prezentuje funkcje obsługiwane przez wybrane portale dostaw. Symbol * oznacza, że szczegóły znajdują się w przypisach pod tabelą.
Funkcja | Uber | Glovo | Pyszne | Bolt | Wolt |
Wysłanie menu do portalu | TAK | TAK* | TAK* | TAK | TAK |
Blokowanie / odblokowanie produktów | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Blokowanie / odblokowanie modyfikatorów | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Wymagany tablet agregatora | TAK | * | TAK | NIE | TAK |
Akceptacja zamówienia | TAK | TAK | NIE* | TAK | TAK |
Akceptacja zamówienia z czasem własnym | NIE | TAK* | – | TAK | TAK |
Odrzucenie zamówienia | NIE | NIE | – | TAK | TAK |
Odrzucenie zamówienia z powodem | NIE | NIE | – | NIE | TAK |
Anulowanie zamówienia | TAK | NIE | – | NIE | NIE |
Anulowanie z podaniem powodu | * | – | – | – | – |
Zmiana statusu zamówienia na gotowe/spakowane | * | TAK | NIE | TAK | TAK |
Wymagana zmiana statusu na gotowe/spakowane | * | TAK | NIE | TAK | TAK |
Włączenie / wyłączenie sklepu | TAK | TAK | NIE | TAK | TAK |
Informacja o statusie sklepu | TAK | TAK | NIE | NIE | NIE |
Wysyłanie godzin otwarcia | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Auto-anulacja zamówienia przy braku reakcji ze strony restauracji | TAK | NIE | – | TAK* | TAK |
Dostawy własne - numer do klienta | * | TAK | TAK | TAK | NIE |
Zewnętrzni dostawcy - numer klienta | * | NIE | TAK | TAK | NIE |
Dostawy własne - adres dostawy | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Zewnętrzni dostawcy - adres | NIE | NIE | NIE | NIE | NIE |
E-mail klienta | NIE | NIE | NIE | NIE | NIE |
Imię klienta | TAK | TAK | TAK | TAK | TAK |
Szczegóły i ograniczenia
Uber Eats
Numer kontaktowy przekazywany w integracji to numer do operatora Uber, nie bezpośrednio do klienta.
Zmiana statusu zamówienia — brak potwierdzonych danych.
Podanie powód anulowania zamówienia — brak danych.
Glovo
Wymagany tablet agregatora — brak danych.
Brak sortowania pozycji w kategoriach i modyfikatorów w grupach przy wysyłce menu.
Przy akceptacji zamówienia czas przygotowania może zostać zmieniony o maks. ±10 minut względem ustawień domyślnych w ustawieniach Glovo.
Ograniczenie wysłania menu do pięciu wysyłek dziennie. Po osiągnięciu limitu wysyłek należy poczekać do następnego dnia w celu wysłania menu.
Pyszne.pl
Akceptacja zamówienia odbywa się w aplikacji Tconnect na tablecie Pyszne.
Zamówienie trafia do GoPOS dopiero po ustawieniu statusu „KUCHNIA” w aplikacji Tconnect.
Pyszne nie wspiera systemu pieczątek na poziomie integracji.
Menu aktualizuje się co 10 minut.
Możliwość włączenia sklepu – brak danych.
Bolt Food
Status „spakowane” musi być ustawiony na zamówieniu, aby kurier Bolt mógł odebrać zamówienie w swojej aplikacji.
Brak reakcji na zamówienie w przeciągu trzech minut powoduje jego anulację i automatyczne zatrzymanie sklepu Bolt (wymaga ręcznego wznowienia).
Znajomość funkcji każdego agregatora pozwala lepiej zarządzać zamówieniami, unikać błędów i zapewnić klientom sprawną obsługę. Zanim zdecydujesz się na integrację z danym portalem, sprawdź, które z funkcji są kluczowe dla Twojego lokalu.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.