Przejdź do głównej zawartości

Automatyczne opakowania produktów w dostawie i na wynos

Jak skonfigurować opakowania, aby automatycznie dodawały się do produktów dla rachunków w dostawie i na wynos? Obsługa opłat SUP.

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

W tym artykule dowiesz się, jak skonfigurować produkty i ich opakowania (np. kartony), aby automatycznie dodawały się do zamówień na wynos i z dostawą. Takie ustawienie znacznie ułatwia pracę obsługi, przyspiesza proces sprzedaży i minimalizuje ryzyko pomyłek.

Aby przejść do konfiguracji, konieczne będzie korzystanie z produktów oraz grup modyfikatorów. Dowiedz się więcej z artykułów:

Konfiguracja automatycznych opakowań

Załóżmy, że chcesz, aby do każdej pizzy zamawianej na wynos lub z dostawą doliczany był karton za 2 zł.

1. Dodaj grupę modyfikatorów do produktu

  1. Przejdź do edycji produktu (np. Pizza).

  2. Dodaj grupę modyfikatorów zawierającą produkt „Karton”.

2. Ustaw parametry modyfikatora

Aby karton dodawał się automatycznie:

  1. Przejdź do edycji grupy modyfikatorów.

  2. Ustaw dla kartonu:

    • Minimalna ilość: 1

    • Maksymalna ilość: 1

    • Ilość wybrana: 1

3. Ogranicz dostępność tylko do wynosów i dostaw

  1. Wejdź w edycję produktu „Karton”.

  2. W sekcji „Typ rachunku” zaznacz tylko: Na wynos i Dostawa.

Ustawienie domyślnej ilości oraz ograniczenie typu rachunku sprawia, że karton zostanie automatycznie doliczony tylko wtedy, gdy zamówienie jest złożone z odbiorem lub z dostawą. Dla rachunków na miejscu – opakowanie nie będzie dodane.

Automatyczne opakowania tylko w GoOrder

Jeśli chcesz, by opakowania automatycznie dodawały się tylko w sklepie GoOrder, a nie na POS:

  1. Dezaktywuj grupę modyfikatorów opakowania – POS jej nie wyświetli, umożliwiając ręczne dobijanie kartonu jako osobnej pozycji do rachunku.

  2. Wyślij menu do GoOrder.

  3. Sklep nadal będzie używał tej grupy do doliczania opakowań zgodnie z ustawieniami.


Dzięki tej konfiguracji możesz zapewnić automatyczne doliczanie opakowań tylko tam, gdzie to potrzebne. To rozwiązanie wspiera płynność pracy i eliminuje błędy podczas realizacji zamówień.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?