Przejdź do głównej zawartości

FAQ GoPOS

Pytania i odpowiedzi

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Question: Czy urządzenia z systemem Windows są nadal kompatybilne z GoPOS?

Answer: Aplikacja GoPOS działa i jest wspierana wyłącznie na urządzeniach z systemem Android, wymagając co najmniej wersji 6.0 i 2 GB pamięci RAM.


Question: Jakie są ograniczenia wersji Basic GoPOS?

Answer: Różnice pomiędzy GoPOS Basic a GoPOS Pro znajdziesz tutaj.


Question: Jak mogę zmienić tablet bez dodawania nowej licencji na urządzenie?

Answer: Aby zmienić tablet bez dodawania nowej licencji, wykonaj następujące kroki:

1. Dezaktywuj stare urządzenie: Przejdź na app.gopos.io, przejdź do Ustawienia -> Terminale i dezaktywuj poprzedni terminal.

2. Zainstaluj aplikację na nowym urządzeniu: Pobierz odpowiednie aplikacje GoPOS na nowy tablet. Szczegółową listę aplikacji znajdziesz tutaj: Aplikacje GoPOS.

3. Zaloguj się na nowym urządzeniu: Po zainstalowaniu aplikacji, zaloguj się na nowym tablecie używając odpowiedniego kodu PIN. Wszystkie dane związane z kontem będą dostępne.


Question: Jak mogę uzyskać dostęp do moich faktur za subskrypcję GoPOS?

Answer: Aby uzyskać dostęp do faktur za subskrypcję GoPOS, zaloguj się na swoje konto na stronie app.gopos.io. Następnie przejdź do swojego profilu w lewym, dolnym rogu, wybierz "Subskrypcje", a potem "Faktury".


Question: Jak zmienić język w panelu app.gopos.io z angielskiego?

Answer: Aby zmienić język w panelu app.gopos.io, należy zmienić ustawienia językowe w samej przeglądarce. Obecnie panel obsługuje język polski oraz angielski, w przypadku wybrania innych języków panel będzie wyświetlany w języku angielskim.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?