Przejdź do głównej zawartości

Pytania i odpowiedzi 2

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Question: Czy jest możliwość sprawdzenia w GoPOS historię wypłat i wpłat z kasy?

Answer: Aby sprawdzić historię wypłat i wpłat w danym zakresie dat, należy zalogować się na app.gopos.io, a następnie przejść do sekcji Sprzedaż -> Transakcje. Następnie dodaj filtr "Dokument" i wybierz Raport kasowy. W ten sposób otrzymasz listę wpłat i wypłat z kasy.


Question: Jak ustawić automatyczne wylogowywanie konta pracownika po sprzedaży?

Answer: Tak, można dodać takie ustawienie, wchodząc na app.gopos.io -> Ustawienia -> Informacje -> Stanowisko sprzedaży -> Pozostałe ustawienia stanowiska sprzedaży, a następnie zaznaczyć opcję "Wyloguj po zamknięciu rachunku" na Tak.


Question: Jakie są ograniczenia wersji Basic GoPOS?

Answer: Różnice pomiędzy GoPOS Basic a GoPOS Pro znajdziesz tutaj.


Question: Jak mogę wydrukować miesięczny raport, jeśli program nie obsługuje funkcji drukarki fiskalnej?

Answer: Jeśli program nie obsługuje funkcji drukarki fiskalnej, należy wydrukować raport bezpośrednio z menu drukarki fiskalnej. Szczegółowe kroki dostępu do raportu miesięcznego znajdziesz w instrukcji obsługi Twojej drukarki fiskalnej.


Question: Jak mogę zmienić tablet bez dodawania nowej licencji na urządzenie?

Answer: Aby zmienić tablet bez dodawania nowej licencji, wykonaj następujące kroki:

1. Dezaktywuj stare urządzenie: Przejdź na app.gopos.io, przejdź do Ustawienia -> Terminale i dezaktywuj poprzedni terminal.

2. Zainstaluj aplikację na nowym urządzeniu: Pobierz odpowiednie aplikacje GoPOS na nowy tablet. Szczegółową listę aplikacji znajdziesz tutaj: Aplikacje GoPOS.

3. Zaloguj się na nowym urządzeniu: Po zainstalowaniu aplikacji, zaloguj się na nowym tablecie używając odpowiedniego kodu PIN. Wszystkie dane związane z kontem będą dostępne.


Question: Jak mogę wyłączyć mailowe otrzymywanie powiadomień o zamkniętych raportach sprzedażowych?

Answer: Aby przestać otrzymywać powiadomienia, przejdź do app.gopos.io -> Ustawienia -> Uprawnienia i odznacz opcję "Otrzymuj powiadomienia" dla swojej roli.


Question: Jak działa magazyn wewnętrzny i jak mogę go używać? Czy muszę za to dodatkowo płacić?

Answer: Funkcja wewnętrznego magazynu pozwala na ręczne wprowadzenie poziomu zapasów produktu na stronie app.gopos.io w sekcji Produkty -> Pokaż więcej. Na przykład, jeśli ustawisz poziom zapasów na 10, każda sprzedaż będzie odejmować jedną jednostkę z POS, co będzie widoczne na POS. Jest to uproszczona forma śledzenia stanu magazynowego produktu, w przypadku korzystania z modułu GoStock nie zalecamy korzystania z magazynu wewnętrznego. Funkcja magazynu wewnętrznego jest bezpłatna w ramach licencji GoPOS Pro.


Question: Czy mogę zmienić kolejność produktów w kategorii z alfabetycznej na niestandardową?

Answer: Niestety, nie jest możliwe bezpośrednie zmienienie wyświetlanej kolejności produktów w kategorii na POS, ponieważ są one automatycznie sortowane alfabetycznie. Można jednak obejść to ograniczenie, dodając numery na początku nazw produktów, takie jak 01, 02, 03, aby wyświetlać je w pożądanej kolejności.


Question: Jak mogę manualnie ściągać produkty ze stanu w GoStock?

Answer: Jest taka możliwość. Wystarczy ręcznie utworzyć dokument zamówienia, w którym wprowadza się produkty z ich ilością, która ma zostać odjęta ze stanów. Tworzenie dokumentu zamówienia jest opisane w tym artykule: Dodawanie i przyjęcie zamówienia, wydanie zewnętrzne (WZ).


Question: Jak mogę uzyskać dostęp do moich faktur za subskrypcję GoPOS?

Answer: Aby uzyskać dostęp do faktur za subskrypcję GoPOS, zaloguj się na swoje konto na stronie app.gopos.io. Następnie przejdź do swojego profilu w lewym, dolnym rogu, wybierz "Subskrypcje", a potem "Faktury".


Question: Jak mogę zamknąć raport POS na terminalu, który uległ uszkodzeniu?

Answer: Wystarczy skontaktować się z nami, wskazując odpowiedni raport z prośbą o jego zamknięcie. Funkcja zdalnego zamknięcia raportu jest dostępna jedynie dla serwisu na wypadek uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży urządzenia sprzedażowego.


Question: Jak zmienić język w panelu app.gopos.io z angielskiego?

Answer: Aby zmienić język w panelu app.gopos.io, należy zmienić ustawienia językowe w samej przeglądarce. Obecnie panel obsługuje język polski oraz angielski, w przypadku wybrania innych języków panel będzie wyświetlany w języku angielskim.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?