Przejdź do głównej zawartości

FAQ Prowadzenie i kontrola sprzedaży

Pytania i odpowiedzi

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Question: Jak dodać kolejnego maila, na który mają być wysyłane raporty codziennie?

Answer: Zaloguj się na app.gopos.io, przejdź do Ustawień, następnie do Użytkowników, i dodaj nowego użytkownika z rolą, która ma przyznane uprawnienie "Otrzymuj powiadomienia".


Question: Co oznacza, jeśli mam terminale z przestarzałą wersją, i jak mogę to zmienić?

Answer: Oznacza to, że urządzenia z aplikacjami GoPOS mają przestarzałe wersje aplikacji. Oto artykuł wyjaśniający, jak zaktualizować aplikację GoPOS: Jak przeprowadzić aktualizację systemu sprzedażowego POS.


Question: Co zrobić, jeśli aplikacja GoPOS nie obraca się do trybu portretowego na moim tablecie?

Answer: Aby rozwiązać ten problem sprawdź w ustawieniach Android Twojego urządzenia czy masz włączone autoobracanie ekranu.


Question: Co zrobić, jeśli system wyświetla komunikat "Nieprawidłowy NIP" podczas wystawiania faktury na firmę zagraniczną?

Answer: Jeśli system wyświetla komunikat "Nieprawidłowy NIP" podczas wystawiania faktury na firmę zagraniczną, należy dodać odpowiedni przedrostek krajowy przed numerem NIP, np. DE, NO, JP.


Question: Czy i w jaki sposób można poinformować kuchnię, żeby wydawała dania w określonej kolejności przez system?

Answer: W rachunku na POS należy wybrać przycisk trzech kropek > "Kolejność wydawania". Następnie należy wybrać odpowiednią kolejność dla pozycji i zapisać rachunek, co spowoduje wydruk zamówienia z pozycjami w ustalonej kolejności.

Pod tym samym przyciskiem możesz wysłać informację na kuchnie o aktualnej kolejności. Wybór konkretnej kolejności spowoduje krótki wydruk na kuchni informujący o kolejności do wydania.


Question: Jak usunąć pozycję z rachunku bez usuwania innych, gdy rachunek jest nadal otwarty?

Answer: Aby usunąć konkretną pozycję z rachunku, naciśnij i przytrzymaj nabitą pozycję, a następnie przeciągnij ją w lewą stronę. Pojawi się opcja usunięcia pozycji.


Question: Czy jest możliwość przenoszenia rachunku na inny stolik?

Answer: Można przenieść rachunek na inny stolik, wchodząc w dany rachunek i klikając przycisk Stolika w górnym panelu. Następnie wybierz odpowiedni stolik z rozmieszczenia stolików i kliknij "Zapisz".


Question: Czy jest możliwość sprawdzenia w GoPOS historię wypłat i wpłat z kasy?

Answer: Aby sprawdzić historię wypłat i wpłat w danym zakresie dat, należy zalogować się na app.gopos.io, a następnie przejść do sekcji Sprzedaż -> Transakcje. Następnie dodaj filtr "Dokument" i wybierz Raport kasowy. W ten sposób otrzymasz listę wpłat i wypłat z kasy.


Question: Jak mogę wydrukować miesięczny raport, jeśli program nie obsługuje funkcji drukarki fiskalnej?

Answer: Jeśli program nie obsługuje funkcji drukarki fiskalnej, należy wydrukować raport bezpośrednio z menu drukarki fiskalnej. Szczegółowe kroki dostępu do raportu miesięcznego znajdziesz w instrukcji obsługi Twojej drukarki fiskalnej.


Question: Jak mogę zamknąć raport POS na terminalu, który uległ uszkodzeniu?

Answer: Wystarczy skontaktować się z nami, wskazując odpowiedni raport z prośbą o jego zamknięcie. Funkcja zdalnego zamknięcia raportu jest dostępna jedynie dla serwisu na wypadek uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży urządzenia sprzedażowego.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?