Przejdź do głównej zawartości

Raport połączeń telefonicznych

Analiza połączeń z centrali telefonicznej

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano w tym tygodniu

Dzięki raportowi połączeń możesz szybko sprawdzić, ile połączeń zostało odebranych, w jakich godzinach dzwonią klienci najczęściej i które numery dzwonią do lokalu najczęściej. To świetne narzędzie do optymalizacji pracy zespołu i poprawy obsługi klienta.

Więcej na temat działania centrali telefonicznej znajdziesz w tym artykule: Centralka telefoniczna.


Czym jest raport połączeń telefonicznych?

Raport połączeń telefonicznych pokazuje wszystkie dane związane z połączeniami wykonywanymi przez centralę. Umożliwia analizę:

  • liczby połączeń przychodzących i wychodzących,

  • skuteczności odbierania połączeń (odebrane vs. nieodebrane),

  • godzin największego ruchu telefonicznego.

Dzięki temu możesz lepiej zaplanować pracę zespołu i szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów.

Grupy danych – najważniejsze grupowania

Aby lepiej zrozumieć dane w raporcie, możesz skorzystać z grupowań. Najważniejsze z nich to:

  • Numer telefonu – pokazuje, z jakiego numeru wykonano połączenie.

  • Status – informuje, czy połączenie zostało odebrane, czy nieodebrane.

  • Typ – pozwala rozróżnić połączenia przychodzące i wychodzące.

Dzięki grupowaniu po typie i statusie możesz np. szybko sprawdzić, ile połączeń przychodzących zostało nieodebranych i w jakich godzinach.

Jakie dane zawiera raport?

W każdej kolumnie raportu znajdziesz konkretne informacje:

  • Ilość – liczba połączeń spełniających dane kryteria (np. odebranych, przychodzących).

  • Pokaż procenty – zaznaczenie tej opcji pozwala analizować dane w ujęciu procentowym, co ułatwia porównania.

Dzięki analizie procentowej łatwo ocenisz, jaki odsetek połączeń został odebrany lub ile procent wszystkich połączeń stanowiły te wychodzące.


Raport połączeń telefonicznych to szybki sposób na lepsze zrozumienie, jak Twój lokal komunikuje się z klientami. Umożliwia analizę skuteczności, identyfikację godzin szczytu i poprawę organizacji pracy zespołu.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?