Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoPOS 2.0 - artykuły dodatkoweAplikacje & Integracje
Centralka telefoniczna - instalacja, konfiguracja i używanie
Centralka telefoniczna - instalacja, konfiguracja i używanie

Centralka telefoniczna, instalacja, konfiguracja, zamówienia telefoniczne

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

Centralka telefoniczna to aplikacja usprawniająca przyjmowanie zamówień telefonicznych. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak ją zainstalować i skonfigurować, a także jak używać tego rozwiązania.


Co to jest centralka telefoniczna?

Dzięki centralce telefonicznej, gdy klient zadzwoni pod numer Twojego lokalu aby złożyć zamówienie, informacja o połączeniu wyświetli się na ekranie Twojego POS. Aplikacja automatycznie zidentyfikuje numer i połączy go z zapisanymi w systemie danymi klienta. Więcej o centralce telefonicznej dowiesz się tutaj.

Instalacja z GoPOS

Najpierw musisz zainstalować Centralkę telefoniczną z poziomu aplikacji webowej GoPOS.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.

  2. Wybierz “Wszystkie aplikacje”.

  3. Kliknij na “Call Recorder”.

  4. W otwartym oknie kliknij “Instaluj”.

Pobieranie aplikacji

Następnie musisz pobrać aplikację. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

  1. Poprzez GoPOS Launcher.

  2. Poprzez link, który znajdziesz w tym artykule.

O tym, jak zainstalować GoPOS Launcher oraz aplikacji GoPOS przeczytasz w tym artykule.

Następnie po uruchomieniu aplikacji zaloguj się danymi do POS. Znajdziesz je w aplikacji webowej GoPOS.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”, a następnie “Informacje”.

  2. Kliknij zakładkę “Dostęp do POS”. W tym miejscu znajdziesz dane logowania.

Konfiguracja

Po zalogowaniu zobaczysz komunikaty dotyczące przekazywania numerów połączeń oraz optymalizacji zużycia baterii.

  1. Aby móc korzystać z aplikacji, musisz zaznaczyć opcję przekazywania numerów połączeń do GoPOS.

  2. Zalecane jest także wyłączenie opcji optymalizacji baterii dla Centralki telefonicznej. Gdy klikniesz w komunikat, system Android otworzy odpowiednie ustawienia.

Używanie aplikacji

Po zakończeniu konfiguracji, gdy klient złoży zamówienie telefonicznie, numery zostaną wyświetlone zarówno w aplikacji sprzedażowej, jak i w aplikacji Centralka telefoniczna.

GoPOS

Dodając zamówienie telefoniczne w aplikacji sprzedażowej:

  1. gdy wybierzesz rachunek “z typem” przy otwieraniu rachunku,, na górnym panelu automatycznie zostanie wyświetlone okno Centralki telefonicznej, która wyświetli numer klienta.

  2. gdy po otwarciu rachunku na górnym panelu klikniesz ikonę torby zakupowej, także zostanie wyświetlone okno Centralki. W tym miejscu możesz zmienić numer telefonu dla zamówienia na już istniejącym rachunku.

Centralka telefoniczna

Numery będą także widoczne na liście połączeń w aplikacji Centralka telefoniczna.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?