Przejdź do głównej zawartości
Kanały sprzedaży - wstęp

Jak działają kanały sprzedaży

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Aplikacja magazynowa GoStock to osobny system. Jej zadaniem jest polityka magazynowa, pobiera ona zamówienia/rachunki z systemów sprzedaży np. GoPOS. Po pobraniu rachunków są tworzone zamówienia w aplikacji GoStock.

Po pobraniu rachunków, w aplikacji GoStock znajdziemy "Niepołączone zamówienia" (Integracje -> Niepołączone zamówienia). Wystarczy wtedy połączyć produkty sprzedażowe z produktami magazynowymi. Ważne aby lista "Niepołączonych zamówień" była pusta. W przypadku gdy produkt magazynowy nie istnieje - w łatwy sposób możemy go utworzyć. Więcej informacji na temat łączenia produktów

Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy sprzedawać produkty nie przejmując się czy receptura została dodana

*Ważne jest żeby łączyć produkt sprzedażowy z poprawnym pakietem(recepturą)/produktem. np. Jeśli sprzedajemy "Kawa latte" to tworzymy pakiet "Kawa latte" (sztuka) który zawiera xx ml produktu "Kawa" (kg) i xx ml produktu "Mleko". Jeśli połączymy "Kawa latte" z produktem "Kawa" to po sprzedaży 1 "Kawa Latte" z magazynu zostanie odjęte 1kg kawy.

*

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?