Aby połączyć produkty, należy przejść do zakładki "Integracje" następnie "Połączenia". W tym miejscu mamy całą listę niepołączonych produktów, które zostały ściągnięte z GoPOS.

Po kliknięciu w "Połącz", wyświetli nam się okno, w którym mamy wybór:
1. "Połącz z istniejącym produktem"- jeżeli mamy utworzony pakiet(recepturę), dla danego produktu, wystarczy wyszukać ja z listy i kliknąć zapisz.
2. "Utwórz nowy produkt i wybierz jego typ"- W oknie pojawi nam się możliwość wyboru, czy chcemy utworzyć produkt prosty (używany przy sprzedaży 1:1, np puszka pepsi, butelka piwa), czy chcemy stworzyć pakiet. Klikając dalej, w oknie pojawi się formularz do uzupełnienia. Po uzupełnieniu formularza, klikamy "Zapisz", pozycja zostanie utworzona i połączona z produktem.

3. "Nie chcę magazynować tego produktu"- Ta opcja jest stworzona dla usług lub produktów, których nie magazynujemy. Po zapisaniu z tą opcją zaznaczona, produkt jest całkowicie pomijany w magazynie.

Po połączeniu wszystkich produktów, cała lista powinna być pusta. Również dashboard nie powinien pokazywać żadnych niepołączonych produktów.

Ważne jest żeby łączyć produkt sprzedażowy z poprawnym pakietem(recepturą)/produktem.

Przykład: Jeśli sprzedajemy "Kawa latte" to tworzymy pakiet "Kawa latte" (jednostka miary: sztuka) który zawiera xx ml produktu "Kawa" (kg) i xx ml produktu "Mleko". Jeśli połączymy "Kawa latte" z produktem "Kawa" to po sprzedaży 1 "Kawa Latte" z magazynu zostanie odjęte 1kg kawy.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?