Zakładając produkty do sprzedaży w systemie GoPOS do każdego produktu ustawiamy warianty, na podstawie tych wariantów system GoSTOCK jest wstanie podłączyć Produkty i Pakiety magazynowe.

1. Aby wykonać takie połączenie należy wejść w opcję INTEGRACJE, LISTA PRODUKTÓW

Znajduje się tam lista produktów sprzedaży (z systemu GoPOS).

2. Po kliknięciu w opcję Niepodłączony wyświetli się poniższe okno:

3. W tym miejscu można podłączyć produkt sprzedażowy z już istniejącym pakietem lub produktem, lub utworzyć nowy. Po wybraniu utwórz nowy produkt utworzy się automatycznie pakiet, po kliknięciu na liście będzie można zdecydować czy ma to być Produkt czy pakiet.  

4. Po zakończeniu edycji - klikamy zapisz.
5. Jeśli jesteśmy pewni że dodaliśmy poprawne komponenty(recepture) do pakietu to klikamy "Zakończ" (żółte pole). Po wykonaniu tej czynności wszystkie zamówienia zawierające ten produkt zostaną połączone.

 

*Jeżeli sprzedawanym produktem jest usługa, np. Wstęp do klubu lub usługa gastronomiczna, wybieramy opcję nie chcę magazynować produktu.

** Po połączeniu wszystkich produktów w zakładce "Integracje" > "NIEPOŁĄCZONE ZAMÓWIENIA" powinniśmy mieć pustą listę. Jeśli coś widnieje należy sprawdzić czy wszystkie produkty są połączone

***Ważne jest żeby łączyć produkt sprzedażowy z poprawnym pakietem(recepturą)/produktem. np. Jeśli sprzedajemy "Kawa latte" to tworzymy pakiet "Kawa latte" (sztuka) który zawiera xx ml produktu "Kawa" (kg) i xx ml produktu "Mleko". Jeśli połączymy "Kawa latte" z produktem "Kawa" to po sprzedaży 1 "Kawa Latte" z magazynu zostanie odjęte 1kg kawy.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?