Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeWsparcie & pomoc zdalnaTeamviewer
Instalacja QuickSupport za pomocą aplikacji GoPOS Launcher
Instalacja QuickSupport za pomocą aplikacji GoPOS Launcher

Instrukcja krok po kroku jak zainstalować QuickSupport przy pomocy GoPOS Launcher

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Aplikacja QuickSupport umożliwia specjalistom technicznym nawiązywanie zdalnych połączeń z urządzeniami POS. Jeśli Twoje zgłoszenie wymaga zdalnej diagnozy, specjalista może poprosić Cię o udostępnienie urządzenia przez QuickSupport.

QuickSupport można pobrać ze Sklepu Play lub bezpośrednio przez GoPOS Launcher. Więcej informacji o GoPOS Launcher znajdziesz tutaj: Jak zainstalować i skonfigurować GoLauncher?

Instalacja QuickSupport przez GoPOS Launcher

Aby zainstalować QuickSupport wykonaj poniższe kroki:

  1. Uruchom aplikację GoPOS Launcher na swoim urządzeniu POS.

  2. Znajdź aplikację TeamViewer QuickSupport na liście dostępnych aplikacji.

  3. Kliknij przycisk „Instaluj” obok aplikacji QuickSupport.

  4. Po zakończeniu instalacji kliknij „Instaluj” także przy TeamViewer Universal Add-on.

Uruchomienie aplikacji QuickSupport

Po zakończeniu instalacji uruchom aplikację QuickSupport i wykonaj następujące kroki:

  1. Zaakceptuj warunki korzystania (EULA i DPA).

  2. Jeśli pojawi się prośba o zgodę na wyświetlanie aplikacji nad innymi, przesuń suwak by wyrazić zgodę, a następnie wróć do aplikacji QuickSupport.

  3. Po krótkiej chwili wyświetli się numer ID urządzenia – podaj go specjaliście GoPOS, aby umożliwić zdalne połączenie.

Do połączenia zdalnego wymagane jest połączenie z internetem. Jeśli urządzenie nie ma dostępu do internetu, numer ID nie zostanie wyświetlony w aplikacji.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ lub skontaktuj się z obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?