Aplikacja QuickSupport umożliwia specjalistom technicznym nawiązywanie zdalnych połączeń z urządzeniami POS. Jeśli Twoje zgłoszenie wymaga zdalnej diagnozy, specjalista może poprosić Cię o udostępnienie urządzenia przez QuickSupport.
QuickSupport można pobrać ze Sklepu Play lub bezpośrednio przez GoPOS Launcher. Więcej informacji o GoPOS Launcher znajdziesz tutaj: Jak zainstalować i skonfigurować GoLauncher?
Instalacja QuickSupport przez GoPOS Launcher
Aby zainstalować QuickSupport wykonaj poniższe kroki:
Uruchom aplikację GoPOS Launcher na swoim urządzeniu POS.
Znajdź aplikację TeamViewer QuickSupport na liście dostępnych aplikacji.
Kliknij przycisk „Instaluj” obok aplikacji QuickSupport.
Po zakończeniu instalacji kliknij „Instaluj” także przy TeamViewer Universal Add-on.
Uruchomienie aplikacji QuickSupport
Po zakończeniu instalacji uruchom aplikację QuickSupport i wykonaj następujące kroki:
Zaakceptuj warunki korzystania (EULA i DPA).
Jeśli pojawi się prośba o zgodę na wyświetlanie aplikacji nad innymi, przesuń suwak by wyrazić zgodę, a następnie wróć do aplikacji QuickSupport.
Po krótkiej chwili wyświetli się numer ID urządzenia – podaj go specjaliście GoPOS, aby umożliwić zdalne połączenie.
Do połączenia zdalnego wymagane jest połączenie z internetem. Jeśli urządzenie nie ma dostępu do internetu, numer ID nie zostanie wyświetlony w aplikacji.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ lub skontaktuj się z obsługą klienta poprzez CHAT.