W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak zainstalować aplikację GoCRM.
GoCRM - czym jest i jak działa?
GoCRM to aplikacja umożliwiająca budowanie zewnętrznej bazy klientów. Rozwiązanie pozwala na tworzenie systemów kart lojalnościowych. Dzięki GoCRM karta zadziała nie tylko w jednym lokalu, ale w całej sieci. Ponadto system umożliwia udzielanie promocyjnych kredytów dla klientów, którymi można opłacać rachunki.
Instalacja
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.
Kliknij “Wszystkie aplikacje”.
Przy GoCRM kliknij ikonę instalacji.
W wyświetlonym oknie z listy wybierz swoją lokalizację. Jeśli nie została odnaleziona - sprawdź, co zrobić, w akapicie “Co jeśli nie ma mojej lokalizacji?”.
Zaakceptuj zgody.
Import kontaktów i aktywacja
W wyświetlonym oknie za pomocą suwaka wybierz “Importuj grupy kontaktów”.
Kliknij “Zapisz” a następnie “Aktywuj”.
Co jeśli nie ma mojej lokalizacji?
Jeśli Twoja lokalizacja nie została odnaleziona, musisz założyć konto w aplikacji GoCRM.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “GoCRM”.
Zostaniesz przekierowany na stronę aplikacji.
Kliknij “Zarejestruj się”. Rejestracja może potrwać do 2 minut.
Grupy klientów
Tworzenie grup klientów pozwala na lepsze zarządzanie zniżkami - do każdej z grup możesz przypisywać dowolne zniżki. Przykładowo dodając grupy “Nowi klienci” i “Stali klienci”, dla obu tych grup możesz zdefiniować zupełnie inne zniżki.
GoPOS
Najpierw musisz utworzyć grupę klientów w GoPOS.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Klienci”, a następnie “Grupy klientów”.
Kliknij niebieski przycisk “Dodaj”.
Wpisz nazwę zniżki oraz wybierz zniżkę. Możesz także ustalić dzienny limit zniżek.
GoCRM
Następnie utwórz grupę klientów w GoCRM.
Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”, a następnie “Grupy klientów”.
Kliknij fioletowy przycisk “Dodaj”.
Wpisz nazwę grupy klientów.
Synchronizacja i połączenia
Wróć do zakładki “Wszystkie aplikacje” w GoPOS.
Kliknij w prawym górnym rogu “Synchronizuj”.
Następnie połącz grupy klientów w GoPOS z GoCRM.
Z zakładki “Aplikacje” wybierz podzakładkę “Połączenia”.
W polu “Wyszukaj” wpisz nazwę grupy klientów.
Kliknij trzy kropki przy grupach do połączenia, a następnie “Połącz”.
Jak skonfigurować jedną bazę klientów dla wielu lokalizacji?
W GoCRM możesz utworzyć osobną bazę klientów, z której mogą korzystać różne lokalizacje. Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem - skontaktuj się z nami.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.