Przejdź do głównej zawartości
GoCRM - instalacja z GoPOS

GoCRM, instalacja i konfiguracja GoCRM

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad rok temu

W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak zainstalować aplikację GoCRM.


GoCRM - czym jest i jak działa?

GoCRM to aplikacja umożliwiająca budowanie zewnętrznej bazy klientów. Rozwiązanie pozwala na tworzenie systemów kart lojalnościowych. Dzięki GoCRM karta zadziała nie tylko w jednym lokalu, ale w całej sieci. Ponadto system umożliwia udzielanie promocyjnych kredytów dla klientów, którymi można opłacać rachunki.

Instalacja

  1. W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.

  2. Kliknij “Wszystkie aplikacje”.

  3. Przy GoCRM kliknij ikonę instalacji.

  4. W wyświetlonym oknie z listy wybierz swoją lokalizację. Jeśli nie została odnaleziona - sprawdź, co zrobić, w akapicie “Co jeśli nie ma mojej lokalizacji?”.

  5. Zaakceptuj zgody.

Import kontaktów i aktywacja

  1. W wyświetlonym oknie za pomocą suwaka wybierz “Importuj grupy kontaktów”.

  2. Kliknij “Zapisz” a następnie “Aktywuj”.

Co jeśli nie ma mojej lokalizacji?

Jeśli Twoja lokalizacja nie została odnaleziona, musisz założyć konto w aplikacji GoCRM.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “GoCRM”.

  2. Zostaniesz przekierowany na stronę aplikacji.

  3. Kliknij “Zarejestruj się”. Rejestracja może potrwać do 2 minut.

Grupy klientów

Tworzenie grup klientów pozwala na lepsze zarządzanie zniżkami - do każdej z grup możesz przypisywać dowolne zniżki. Przykładowo dodając grupy “Nowi klienci” i “Stali klienci”, dla obu tych grup możesz zdefiniować zupełnie inne zniżki.

GoPOS

Najpierw musisz utworzyć grupę klientów w GoPOS.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Klienci”, a następnie “Grupy klientów”.

  2. Kliknij niebieski przycisk “Dodaj”.

  3. Wpisz nazwę zniżki oraz wybierz zniżkę. Możesz także ustalić dzienny limit zniżek.

GoCRM

Następnie utwórz grupę klientów w GoCRM.

  1. Z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”, a następnie “Grupy klientów”.

  2. Kliknij fioletowy przycisk “Dodaj”.

  3. Wpisz nazwę grupy klientów.

Synchronizacja i połączenia

  1. Wróć do zakładki “Wszystkie aplikacje” w GoPOS.

  2. Kliknij w prawym górnym rogu “Synchronizuj”.

Następnie połącz grupy klientów w GoPOS z GoCRM.

  1. Z zakładki “Aplikacje” wybierz podzakładkę “Połączenia”.

  2. W polu “Wyszukaj” wpisz nazwę grupy klientów.

  3. Kliknij trzy kropki przy grupach do połączenia, a następnie “Połącz”.

Jak skonfigurować jedną bazę klientów dla wielu lokalizacji?

W GoCRM możesz utworzyć osobną bazę klientów, z której mogą korzystać różne lokalizacje. Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem - skontaktuj się z nami.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?