W GoCRM dostępne są raporty transakcji, promocyjnych kredytów, klientów oraz voucherów. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak działają te raporty oraz jakie dokładnie dane możesz dzięki nim kontrolować.
Gdzie znajdują się raporty w GoCRM?
Aby otworzyć raporty w aplikacji GoCRM, z panelu po lewej stronie wybierz zakładkę “Raporty”. W tym miejscu dostępne są 4 typy raportów - transakcji, promocyjnych kredytów, klientów i voucherów.
Raporty w GoCRM działają podobnie, jak inteligentne raporty w GoPOS. Dostępne są filtry, grupowania i kolumny. Możesz także zapisywać raporty jako segmenty, eksportować je jako CSV/PDF oraz drukować. Dowiedz się, jak działają raporty inteligentne oraz jak zapisywać segmenty.
Raport transakcji
W tym miejscu możesz skontrolować wszystkie transakcje Twoich klientów w danym okresie czasu, z uwzględnieniem podziału na interesujące Cię szczegóły - np. grupy klientów.
Używając dostępnych filtrów, grupowań i kolumn możesz wygenerować bardzo szczegółowy raport.
Przykłady
Przedstawiamy kilka przykładów ustawień raportu transakcji:
Klient - możesz dodać do raportu filtr oraz grupowanie “Klient”, aby przedstawić raport transakcji z podziałem na poszczególnych klientów. Dowiedz się więcej o historii transakcji klienta.
Grupa kontaktów - możesz dodać do raportu filtr oraz grupowanie “Grupa kontaktów”, aby uwzględnić w raporcie z jakiej grupy pochodzili klienci, których dotyczyły dane transakcje.
Data - możesz dodać filtr daty oraz grupowanie po roku, miesiącu, dniu miesiąca, dniu tygodnia, godzinie i minucie, aby skontrolować, kiedy pojawiało się najwięcej transakcji.
Lokalizacja - jeśli prowadzisz kilka punktów, możesz wybrać filtr i grupowanie “Lokalizacja”, aby skontrolować transakcje z podziałem na poszczególne miejsca.
Raport promocyjnych kredytów
W tym miejscu możesz skontrolować kiedy, gdzie oraz na jaką wartość zostały użyte promocyjne kredyty. Możesz także sprawdzić, skąd wzięły się na koncie klienta - czy zostały dodane, ustawione lub zredukowane. Domyślne kolumny tabeli to:
Nazwa
Wartość wraz z procentem z wszystkich
Ilość wraz z procentem z wszystkich.
Podobnie jak w przypadku raportu transakcji, dzięki filtrom, grupowaniom i kolumnom możesz uszczegółowić raport.
Przykłady
Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu promocyjnych kredytów. Oprócz tych opisanych w przypadku raportu transakcji, w raporcie promocyjnych kredytów warto zastosować następujące ustawienia:
Typ - możesz dodać filtr i grupowanie “Typ”, aby uwzględnić w raporcie rodzaj działania na kredytach promocyjnych. Może to być wpłata, wypłata i anulowanie.
Voucher - możesz dodać filtr i grupowanie “Voucher”, aby wskazać w raporcie użyte vouchery.
Raport klientów
W tym miejscu możesz skontrolować wszystkie dane i działania lojalnościowe związane z poszczególnymi klientami. Sprawdzisz m.in. ilu klientów korzysta z Twoich rozwiązań lojalnościowych, ile transakcji przeprowadzono z zarejestrowanymi w bazie klientami, jaka jest wartość wykorzystanych promocyjnych kredytów oraz jakie są limity zniżek. Domyślne kolumny tabeli to:
Nazwa
Ilość
Ilość transakcji
Promocyjne kredyty
Limit zniżek do wykorzystania.
Przykłady
Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu klientów.
Dane adresowe - możesz dodać filtry i grupowania takie, jak: “Miasto”, “Ulica”, “Kraj”, aby sprawdzić, gdzie masz najwięcej klientów.
Data ostatniej transakcji - możesz dodać filtr i grupowanie “Data ostatniej transakcji” aby sprawdzić, dane dotyczące najnowszych transakcji klientów.
Raport voucherów
W tym miejscu sprawdzisz zużyte vouchery. Skontrolujesz na jaką wartość, kiedy i dla jakich klientów zostały zużyte. Domyślne kolumny tabeli to:
Nazwa
Wartość
Ilość
Przykłady
Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu voucherów.
Typ - możesz dodać filtr i grupowanie “Typ”, aby skontrolować, jakiego typu działanie podjęto z voucherem: wpłatę, wypłatę czy anulowanie.
Produkt - możesz wybrać filtr i grupowanie “Produkt” aby sprawdzić, dla jakich produktów utworzono vouchery.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.