Przejdź do głównej zawartości
GoCRM - raporty

GoCRM, raporty, raporty w GoCRM, raportowanie w GoCRM

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad 7 miesiące temu

W GoCRM dostępne są raporty transakcji, promocyjnych kredytów, klientów oraz voucherów. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak działają te raporty oraz jakie dokładnie dane możesz dzięki nim kontrolować.


Gdzie znajdują się raporty w GoCRM?

Aby otworzyć raporty w aplikacji GoCRM, z panelu po lewej stronie wybierz zakładkę “Raporty”. W tym miejscu dostępne są 4 typy raportów - transakcji, promocyjnych kredytów, klientów i voucherów.

Raporty w GoCRM działają podobnie, jak inteligentne raporty w GoPOS. Dostępne są filtry, grupowania i kolumny. Możesz także zapisywać raporty jako segmenty, eksportować je jako CSV/PDF oraz drukować. Dowiedz się, jak działają raporty inteligentne oraz jak zapisywać segmenty.

Raport transakcji

W tym miejscu możesz skontrolować wszystkie transakcje Twoich klientów w danym okresie czasu, z uwzględnieniem podziału na interesujące Cię szczegóły - np. grupy klientów.

Używając dostępnych filtrów, grupowań i kolumn możesz wygenerować bardzo szczegółowy raport.

Przykłady

Przedstawiamy kilka przykładów ustawień raportu transakcji:

  1. Klient - możesz dodać do raportu filtr oraz grupowanie “Klient”, aby przedstawić raport transakcji z podziałem na poszczególnych klientów. Dowiedz się więcej o historii transakcji klienta.

  2. Grupa kontaktów - możesz dodać do raportu filtr oraz grupowanie “Grupa kontaktów”, aby uwzględnić w raporcie z jakiej grupy pochodzili klienci, których dotyczyły dane transakcje.

  3. Data - możesz dodać filtr daty oraz grupowanie po roku, miesiącu, dniu miesiąca, dniu tygodnia, godzinie i minucie, aby skontrolować, kiedy pojawiało się najwięcej transakcji.

  4. Lokalizacja - jeśli prowadzisz kilka punktów, możesz wybrać filtr i grupowanie “Lokalizacja”, aby skontrolować transakcje z podziałem na poszczególne miejsca.

Raport promocyjnych kredytów

W tym miejscu możesz skontrolować kiedy, gdzie oraz na jaką wartość zostały użyte promocyjne kredyty. Możesz także sprawdzić, skąd wzięły się na koncie klienta - czy zostały dodane, ustawione lub zredukowane. Domyślne kolumny tabeli to:

  1. Nazwa

  2. Wartość wraz z procentem z wszystkich

  3. Ilość wraz z procentem z wszystkich.

Podobnie jak w przypadku raportu transakcji, dzięki filtrom, grupowaniom i kolumnom możesz uszczegółowić raport.

Przykłady

Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu promocyjnych kredytów. Oprócz tych opisanych w przypadku raportu transakcji, w raporcie promocyjnych kredytów warto zastosować następujące ustawienia:

  1. Typ - możesz dodać filtr i grupowanie “Typ”, aby uwzględnić w raporcie rodzaj działania na kredytach promocyjnych. Może to być wpłata, wypłata i anulowanie.

  2. Voucher - możesz dodać filtr i grupowanie “Voucher”, aby wskazać w raporcie użyte vouchery.

Raport klientów

W tym miejscu możesz skontrolować wszystkie dane i działania lojalnościowe związane z poszczególnymi klientami. Sprawdzisz m.in. ilu klientów korzysta z Twoich rozwiązań lojalnościowych, ile transakcji przeprowadzono z zarejestrowanymi w bazie klientami, jaka jest wartość wykorzystanych promocyjnych kredytów oraz jakie są limity zniżek. Domyślne kolumny tabeli to:

  1. Nazwa

  2. Ilość

  3. Ilość transakcji

  4. Promocyjne kredyty

  5. Limit zniżek do wykorzystania.

Przykłady

Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu klientów.

  1. Dane adresowe - możesz dodać filtry i grupowania takie, jak: “Miasto”, “Ulica”, “Kraj”, aby sprawdzić, gdzie masz najwięcej klientów.

  2. Data ostatniej transakcji - możesz dodać filtr i grupowanie “Data ostatniej transakcji” aby sprawdzić, dane dotyczące najnowszych transakcji klientów.

Raport voucherów

W tym miejscu sprawdzisz zużyte vouchery. Skontrolujesz na jaką wartość, kiedy i dla jakich klientów zostały zużyte. Domyślne kolumny tabeli to:

  1. Nazwa

  2. Wartość

  3. Ilość

Przykłady

Przedstawimy kilka przykładów ustawień raportu voucherów.

  1. Typ - możesz dodać filtr i grupowanie “Typ”, aby skontrolować, jakiego typu działanie podjęto z voucherem: wpłatę, wypłatę czy anulowanie.

  2. Produkt - możesz wybrać filtr i grupowanie “Produkt” aby sprawdzić, dla jakich produktów utworzono vouchery.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?