GoCRM to narzędzie, które pomaga Twojej restauracji lub sieci lokali budować i rozwijać bazę klientów. Dzięki niemu możesz tworzyć programy lojalnościowe, angażować gości i zachęcać ich do częstszych wizyt.
Po integracji ze sklepem GoOrder zyskujesz możliwość uruchomienia m.in.:
kart stałego klienta,
cashbacku,
wirtualnego portfela klientów,
systemu voucherów kredytowych i produktowych,
punktów lojalnościowych,
cyklicznych doładowań kart.
Integracja pozwoli Ci zbudować jednolity system lojalnościowy, w którym klienci będą mogli rejestrować konta i korzystać z wybranych benefitów w każdym z Twoich lokali.
Warto wiedzieć przed rozpoczęciem
Przed instalacją zapoznaj się z informacjami zawartymi w tym artykule: Jedna baza klientów - ile lokalizacji?
Jeśli nie masz jeszcze zarejestrowanego GoCRM, instrukcję znajdziesz tutaj: Rejestracja GoCRM.
Instalacja integracji z GoOrder
Jeżeli masz już zarejestrowaną aplikację GoCRM, podłączysz ją do GoOrder w kilku prostych krokach:
Zaloguj się do app.goorder.pl i wybierz odpowiednią lokalizację.
Przejdź do zakładki Integracje i kliknij Dodaj integracje.
Z listy wybierz aplikację lojalnościową GoCRM.
Kliknij Instaluj.
Wybierz odpowiednią lokalizację GoCRM* i kliknij Zaakceptuj.
*Dla pojedynczego lokalu wybierz jego odpowiednik w GoCRM. Dla sieci lokali wybierz lokalizację wynikającą z miejsca centralnego.
Konfiguracja integracji z GoOrder
Aby integracja działała prawidłowo:
W oknie integracji GoCRM zaznacz pole Wysyłaj potencjalnych klientów do GoCRM i kliknij Zapisz zmiany.
Kliknij przycisk Synchronizuj, aby sklep pobrał ustawienia z GoCRM.
W app.goorder.pl przejdź do zakładki Sklepy > Program lojalnościowy.
Zaznacz opcję Włącz programy lojalnościowe oraz wybierz funkcje, z których chcesz korzystać.
Obecnie synchronizacja GoCRM z GoOrder wywoływana jest ręcznie przyciskiem Synchronizuj. W przyszłości planowane jest wprowadzenie synchronizacji automatycznej.
Dzięki integracji GoCRM z GoOrder możesz w pełni wykorzystać potencjał programów lojalnościowych w swojej restauracji lub sieci lokali. To prosty sposób na zwiększenie lojalności klientów i zachęcenie ich do częstszych wizyt.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi.
W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.