Przejdź do głównej zawartości

GoCRM – instalacja integracji z GoOrder

Połączenie GoCRM do GoOrder i uruchomienie integracji

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano w tym tygodniu

GoCRM to narzędzie, które pomaga Twojej restauracji lub sieci lokali budować i rozwijać bazę klientów. Dzięki niemu możesz tworzyć programy lojalnościowe, angażować gości i zachęcać ich do częstszych wizyt.

Po integracji ze sklepem GoOrder zyskujesz możliwość uruchomienia m.in.:

  • kart stałego klienta,

  • cashbacku,

  • wirtualnego portfela klientów,

  • systemu voucherów kredytowych i produktowych,

  • punktów lojalnościowych,

  • cyklicznych doładowań kart.

Integracja pozwoli Ci zbudować jednolity system lojalnościowy, w którym klienci będą mogli rejestrować konta i korzystać z wybranych benefitów w każdym z Twoich lokali.


Warto wiedzieć przed rozpoczęciem

Przed instalacją zapoznaj się z informacjami zawartymi w tym artykule: Jedna baza klientów - ile lokalizacji?

Jeśli nie masz jeszcze zarejestrowanego GoCRM, instrukcję znajdziesz tutaj: Rejestracja GoCRM.

Instalacja integracji z GoOrder

Jeżeli masz już zarejestrowaną aplikację GoCRM, podłączysz ją do GoOrder w kilku prostych krokach:

  1. Zaloguj się do app.goorder.pl i wybierz odpowiednią lokalizację.

  2. Przejdź do zakładki Integracje i kliknij Dodaj integracje.

  3. Z listy wybierz aplikację lojalnościową GoCRM.

  4. Kliknij Instaluj.

  5. Wybierz odpowiednią lokalizację GoCRM* i kliknij Zaakceptuj.

*Dla pojedynczego lokalu wybierz jego odpowiednik w GoCRM. Dla sieci lokali wybierz lokalizację wynikającą z miejsca centralnego.

Konfiguracja integracji z GoOrder

Aby integracja działała prawidłowo:

  1. W oknie integracji GoCRM zaznacz pole Wysyłaj potencjalnych klientów do GoCRM i kliknij Zapisz zmiany.

  2. Kliknij przycisk Synchronizuj, aby sklep pobrał ustawienia z GoCRM.

  3. W app.goorder.pl przejdź do zakładki Sklepy > Program lojalnościowy.

  4. Zaznacz opcję Włącz programy lojalnościowe oraz wybierz funkcje, z których chcesz korzystać.

Obecnie synchronizacja GoCRM z GoOrder wywoływana jest ręcznie przyciskiem Synchronizuj. W przyszłości planowane jest wprowadzenie synchronizacji automatycznej.


Dzięki integracji GoCRM z GoOrder możesz w pełni wykorzystać potencjał programów lojalnościowych w swojej restauracji lub sieci lokali. To prosty sposób na zwiększenie lojalności klientów i zachęcenie ich do częstszych wizyt.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi.

W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?