Zarówno na POS, jak i w aplikacji webowej, możesz zmieniać języki. W przypadku aplikacji sprzedażowej, możesz ustawiać różne języki na każdym z terminali POS w Twoim lokalu. System pozwala także na wybór języka dla całej organizacji. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak ustawiać języki.
Jeśli wybierzesz w ustawieniach wyszukiwarki lub urządzenia język, który nie jest wspierany, aplikacja będzie wyświetlana w języku angielskim.
Zmiana języka na stanowisku sprzedaży POS
Język wybierzesz indywidualnie dla każdego z terminali POS z poziomu ustawień systemowych w Androidzie.
Wejdź w “Ustawienia” urządzenia.
Wybierz “Język, klawiatura, głos”.
Kliknij “Języki”.
Kliknij “+Dodaj język”.
Wybierz interesujący Cię język.
Aby używać danego języka, kliknij na 4 paski przy danym języku i przeciągnij wiersz na najwyższą pozycję.
Język zostanie zmieniony.
Ścieżka do zmiany języka może różnić się w zależności od zainstalowanej wersji Android na urządzeniu.
Aplikacja sprzedażowa wspiera język:
polski
angielski
hiszpański
ukraiński
wietnamski
niemiecki
Zmiana języka w aplikacji webowej
Język dla aplikacji webowej wybierzesz w ustawieniach wyszukiwarki. Przedstawiamy instrukcję ustawiania języka na przykładzie wyszukiwarki Google Chrome.
W prawym, górnym rogu panelu wyszukiwarki kliknij 3 kropki.
Wejdź w “Ustawienia”.
Wybierz “Języki”.
W sekcji “Preferowane języki” kliknij “Dodaj języki”.
Odnajdź interesujący Cię język i kliknij “Dodaj”.
Kliknij 3 kropki przy danym języku.
Kliknij “Wyświetlaj Google Chrome w tym języku”.
Po odświeżeniu strony język aplikacji webowej zostanie zmieniony.
Aplikacja webowa wspiera język:
polski
angielski
Zmiana języka w lokalizacji
Jeśli chcesz dodać tłumaczenia np. produktów i kategorii, musisz zmienić język w lokalizacji. Pierwszy w kolejności język ustawiany jest jako język domyślny.
z panelu po lewej stronie wybierz “Ustawienia”.
Wybierz zakładkę “Informacje”.
Przejdź do zakładki “Dane lokalizacji”.
W polu “Języki” po rozwinięciu listy możesz wybrać języki: polski, angielski i niemiecki.
Kliknij “Zapisz”
Po takiej zmianie języka możesz dodać tłumaczenia produktów i kategorii wprowadzonych do systemu. Więcej na ten temat znajdziesz w artykule: Tłumaczenia i nazwy produktów.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.



