Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoStock 2.0 - system magazynowyMultilokalizacja GoStock
Multilokalizacja GoStock - Synchronizacja ról i uprawnień
Multilokalizacja GoStock - Synchronizacja ról i uprawnień

Zarządzaj globalnie rolami i uprawnieniami w Twojej sieci magazynów

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Ten artykuł pokaże Ci, jak włączyć synchronizację ról i uprawnień w kanałach multilokalizacji GoStock. Dzięki tej funkcji możesz w prosty sposób zarządzać uprawnieniami w wielu magazynach jednocześnie – wystarczy, że skonfigurujesz wszystko raz w magazynie nadrzędnym.

Więcej o konfiguracji Multilokalizacji GoStock znajdziesz w artykule: Instalacja i konfiguracja.

O dodawaniu ról i zarządzaniu uprawnieniami dowiesz się tu: Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami.

Konfiguracja kanału multilokalizacji

Aby włączyć synchronizację ról i uprawnień, musisz aktywować odpowiednią opcję w ustawieniach kanału multilokalizacji na magazynach podrzędnych.

  1. Przejdź do magazynu podrzędnego w GoStock.

  2. Wejdź w ustawienia kanału multilokalizacji.

  3. Zaznacz opcję „Pobiera role użytkownika wraz z uprawnieniami”.

  4. Zapisz zmiany.

Jak działa synchronizacja?

Synchronizacja odbywa się automatycznie i dotyczy każdej zmiany ról lub uprawnień w magazynie nadrzędnym:

  • dodanie nowej roli,

  • edycja uprawnień,

  • usunięcie roli.

Zmiany są przekazywane do wszystkich magazynów podrzędnych maksymalnie w ciągu 15 minut od zapisania zmian.

Na poniższym nagraniu zobaczysz przykład dodania nowej roli w magazynie nadrzędnym. Po ręcznej synchronizacji na podrzędnym magazynie, nowa rola wraz z uprawnieniami zostaje utworzona.

Synchronizacja działa automatycznie – nie musisz pamiętać o ręcznej synchronizacji.

Dzięki funkcji synchronizacji ról i uprawnień w GoStock, możesz centralnie zarządzać rolami i uprawnieniami w wielu lokalizacjach. To ogromna oszczędność czasu i pewność, że wszystkie magazyny działają według tych samych zasad.

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?