Chcesz, aby połączenia Twoich produktów sprzedażowych z magazynem odzwierciedlały się automatycznie we wszystkich lokalizacjach? Poznaj funkcję synchronizacji połączeń z kanałów integracji w GoStock i GoPOS!
W tym artykule wyjaśniamy, jak działa automatyczne przenoszenie połączeń z magazynu nadrzędnego do magazynów podrzędnych. Dowiesz się, jak uruchomić synchronizację i jakie przynosi korzyści.
Zanim zaczniesz, zapoznaj się z powiązanymi artykułami:
Na czym polega synchronizacja połączeń?
Synchronizacja połączeń to funkcjonalność, która pozwala na automatyczne kopiowanie połączeń produktów sprzedażowych z magazynu nadrzędnego do magazynów podrzędnych.
Ręcznie tworzysz połączenia pomiędzy produktem sprzedażowym a produktem lub pakietem magazynowym tylko raz – na poziomie lokalizacji nadrzędnej. System automatycznie przenosi te ustawienia do wszystkich magazynów podrzędnych.
Do działania tej funkcji wymagane jest aktywne wykorzystanie multilokalizacji zarówno w GoPOS, jak i GoStock.
Jak włączyć synchronizację połączeń?
Aby uruchomić synchronizację, należy aktywować odpowiednią opcję w ustawieniach magazynu podrzędnego.
Przejdź do konfiguracji magazynu podrzędnego.
W kanale multilokalizacji zaznacz opcję „Automatycznie łącz połączenia z kanałów integracji”.
Zapisz zmiany.
Po włączeniu tej opcji, magazyn podrzędny będzie automatycznie pobierał połączenia z magazynu nadrzędnego.
Jak działa synchronizacja?
Każda zmiana połączenia w magazynie nadrzędnym – dodanie, edycja lub pominięcie – zostanie automatycznie zsynchronizowana z magazynami podrzędnymi.
Synchronizacja następuje maksymalnie do 15 minut po zapisaniu zmian w magazynie nadrzędnym.
Na nagraniu widać, jak produkt sprzedażowy z miejsca nadrzędnego GoPOS zostaje połączony z pakietem w magazynie nadrzędnym GoStock. Po chwili takie samo połączenie pojawia się na poziomie magazynu podrzędnego, zgodnie z lokalizacją podrzędną w GoPOS.
Dzięki synchronizacji połączeń:
oszczędzasz czas – konfigurujesz tylko raz,
eliminujesz błędy – połączenia są spójne we wszystkich lokalizacjach,
masz pełną kontrolę – wszystkie zmiany są automatycznie przenoszone.
Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.