Tworzenie nowego konta w GoOrder

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia działań z aplikacją GoOrder jest rejestracja na stronie internetowej. W tym celu wchodzimy na stronę rejestracji:

Uzupełniamy formularz naszymi danymi:
Imię i nazwisko: {Imię i Nazwisko właściciela}
Nazwa sklepu: {Nazwa pod jaką nas sklep będzie widoczny [nie nazwa spółki, to będziemy uzupełniać w dalszym etapie]
Adres e-mail: {na ten adres zostanie wysłany mail, z adresem sklepu, będzie nam on również służył jako login}
Hasło: {Nasze hasło do logowania} [UWAGA: hasło zapamiętujemy oraz zapisujemy!]
Miasto: {Miasto, w którym znajduje się punkt odbiorów / dostaw}
Ulica: {Nazwa ulicy oraz adres punktu odbiorów / dostaw}
Nr. telefonu: {opcjonalnie podajemy nr telefonu} [zalecamy uzupełnić pole poprawnym numerem]
Wybierz kategorię: {wybieramy z listy kategorie najbardziej zbliżoną do naszej działalności}

Zapoznajemy się z regulaminem oraz polityką prywatności. Następnie zaznaczamy akceptację wymaganych pól.Sprawdzamy jeszcze raz poprawność wprowadzonych danych, jeśli dane wprowadzone są poprawne wybieramy przycisk "ZAŁÓŻ KONTO".

Nasz sklep zostanie utworzony oraz uzupełniony przykładowymi danymi, zostaniemy automatycznie zalogowani, oraz przekierowani na stronę naszej organizacji w GoOrder.
Na podany adres e-mail, zostanie wysłany również link, prowadzący do:
-strony zarządzania GoOrder
-strony do zamówień z przykładowymi danymi
-sekcji artykułów w postaci tutoriali, opisujących dalszą konfigurację konta.

Jeżeli rejestracja przebiegła pomyślnie, możemy przejść do dalszej konfiguracji naszego sklepu do zamówień online. Jak to zrobić znajdziemy dokładnie opisane w poniższym artykule.


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?