Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeGoOrder - zamówienia online dla gastronomii
Jak skonfigurować zarządzanie wiekiem w GoOrder?
Jak skonfigurować zarządzanie wiekiem w GoOrder?

Zarządzanie wiekiem w GoOrder

A
Napisane przez Anna Musiał
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

W GoOrder wprowadziliśmy funkcje zarządzania informacjami o produktach oraz potwierdzeniem wieku klientów przy zamawianiu alkoholu i napojów energetycznych.

Nasze nowe rozwiązanie automatycznie zarządza kategoriami produktów ("drink type") i integruje system weryfikacji wieku, co jest kluczowe dla zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi.


Konfiguracji pól z kategorią wiekową:

Ustawienia po stronie GoPOS:

  1. Zaloguj się na GoPOS

  2. Z bocznego panelu wybierz Ustawienia>Zdefiniowane pola, a następnie Dodaj.

  3. Na karcie Zdefiniowanych pól uzupełnij dane według wzoru, aby stworzyć pole odpowiedzialne za zarządzanie typem napoju:

Dla napojów energetycznych i alkoholowych:

  • Nazwa: drink_type

  • Slug: drink_type

  • Typ: Napis

  • Zasoby: Produkt

  • Priorytet 0

Opcje: alcohol oraz energy_drink

4. Zapisz zmiany, aby zaktualizować ustawienia.

Wybranie produktów z określoną kategorią wiekową

Ustawienia po stronie GoPOS:

  1. Z bocznego panelu wybierz Menu>Menu>Produkty.

  2. Z listy wybierz produkt, który ma mieć ustawioną kategorię wiekową.

  3. Na karcie produktu w sekcji ZAAWANSOWANE w drink_type wybierz energy-drink lub alkohol.

  4. Zapisz zmiany, aby zaktualizować ustawienia.

Przesyłanie menu do GoOrdera

  1. Z bocznego panelu wybierz Aplikacje

  2. Następnie GoOrder>Wyślij menu.

Komunikaty o potwierdzeniu pełnoletności w GoOrder:

W Twoim sklepie GoOrder komunikaty będę pojawiać się dla klientów w jednym z dwóch wariantów:

  • W przypadku, gdy w Twojej ofercie znajdują się napoje alkoholowe, GoOrder będzie wyświetlał komunikat „Potwierdź pełnoletniość…” natychmiast po wejściu klienta do sklepu online.

  • Jeśli oferujesz energy drinki i nie sprzedajesz alkoholu, weryfikacja wieku do pojawi się w momencie, gdy klient dodaj do koszyka napój energetyczny.

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań, jesteśmy tutaj dla Ciebie – skorzystaj z naszego wsparcia w GoPOS lub odwiedź centrum pomocy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?