Podstawowa konfiguracja
Przechodzimy do strony GoOrder (możemy skorzystać z odnośnika załączonego w treści maila). Logujemy się podanym w rejestracji adresem email oraz ustawionym hasłem.
Po zalogowaniu zobaczymy widok wyboru organizacji - domyślnie będziemy posiadać tylko jedną. Wybieramy kafelek, który automatycznie przeniesie nas do pierwszej zakładki głównej "Tablica".
Edycja danych sklepu
Następnie przechodzimy do zakładki "Sklepy", w której mamy możliwość uzupełniania i zarządzania danymi naszych sklepów. Możemy edytować podstawowe dane, wygląd, menu, ustalać metody płatności i strefy dostaw, bądź dodać język.
Uzupełnienie podstawowych danych
Przejdźmy do przedostatniej zakładki "Ustawienia". Pierwsza zakładka to "Podstawowe dane", gdzie będziemy uzupełniać dane zarejestrowanej firmy. Po ich uzupełnieniu należy pamiętać o zapisaniu danych.
[informacje ogólne]
Nazwa miejsca: {tutaj nazwę miejsca}
Nazwa firmy: {tutaj wpisujemy dane firmy / spółki pod jaką jest zarejestrowana}
Opis: {dowolny}
NIP: {uzupełnijmy naszym numerem identyfikacji podatkowej}
Telefon: {proszę podać nr kontaktowy do firmy}
Email: {proszę podać oficjalny email kontaktowy z firmą}
Inny kontakt: {dane na jakie jest zarejestrowana firma/ spółka}
[adres - pamiętajmy adres pod jakim jest zarejestrowana firma / spółka]
Ulica: {dane na jakie jest zarejestrowana firma / spółka}
Nr. budynku: {dane na jakie jest zarejestrowana firma / spółka}
Nr. mieszkania: {uzupełniamy jeśli dotyczy}
Kod pocztowy: {dane na jakie jest zarejestrowana firma / spółka}
Miejscowość: {dane na jakie jest zarejestrowana firma / spółka}
Kraj: {Polska}
Dodanie metody płatności
Dodawanie metod płatności w aplikacji GoOrder jest bardzo proste!
W celu dodania metod płatności wchodzimy w zakładkę "SKLEPY" i rozwijamy zakładkę "Metody płatności". Domyślnie ustawioną metodą płatności jest płatność "TEST", usuwamy ją i dodajemy pożądane przez nas metody np: "płatność gotówką", "kartą przy odbiorze", "na miejscu" itd. Do każdej z tych metod możemy dodać bardziej szczegółowy opis. Możemy je zaznaczyć, odznaczyć lub usunąć w dowolnym momencie!
Aby umożliwić naszym klientom płatności przez internet, musimy aktywować płatności online. Jak to zrobić znajdziesz w poniższym artykule.
Tworzenie stref dostaw
Aplikacja GoOrder udostępnia intuicyjne narzędzie do stworzenia własnych, zdefiniowanych stref dostaw. Można im przypisać takie parametry jak koszt dostawy, minimalna wartość zamówienia czy ustalić koszt zamówienia dla darmowej dostawy, które będą się automatycznie dostosowywać do podanego przez Klienta adresu.
Będąc zalogowanym na stronie GoOrder w zakładce "Sklepy" i klikając "Strefy dostaw", rozwijamy panel ustawień, w którym możemy zarządzać obecnymi strefami i tworzyć nowe.
Klikając przycisk "Dodaj" możemy utworzyć nową strefę. Zostaniemy poproszeni o podanie podstawowych danych. Po zapisaniu należy pamiętać o odhaczeniu strefy, aby stała się dostępna dla sklepu.
Nazwa: {nazwa strefy}
Opis: {opis strefy}
Minimalna wartość zamówienia: {zł}
Cena dostawy: {zł}
Darmowa dostawa od: {zł}
W celu ustalenia granic dla nowostworzonej strefy należy wybrać numer strefy, której granice chcemy ustawić, a następnie na mapie Google punktowo (pojedynczymi kliknięciami) zaznaczyć kształt odwzorowujący zasięg dostawy obejmujący dla wybranej strefy i zapisać. Jeżeli istnieje potrzeba edytowania strefy, wystarczy zaznaczyć kropkę i przesunąć uprzednio położone punkty.