Przejdź do głównej zawartości
Wysyłanie menu produktów

Dowiedz się w jaki sposób wprowadzić menu w języku polskim oraz zagranicznym do agregatorów

GoPOS Serwis avatar
Napisane przez GoPOS Serwis
Zaktualizowano ponad rok temu

Wysyłanie menu produktów w języku domyślnym

Po zainstalowaniu agregatora w celu przesłania do niego produktów z naszego menu wchodzimy ponownie w zakładkę "agregatorzy"i klikamy "Wyślij menu".

W tym miejscu trzeba zaznaczyć, że wprowadzanie menu za pomocą jednego przycisku działa jedynie w momencie, gdy posiadamy już skonfigurowaną listę produktów. Jeżeli jeszcze ich nie wprowadziłeś bądź nie wiesz jak to zrobić to w artykule Dodawanie produktów zostało wszystko przedstawione krok po kroku.

Ważne! Nie wszyscy agregatorzy wspierają opcję wysyłania menu za pomocą jednego przycisku i w części z nich produkty należy wprowadzić ręcznie do systemu. Na temat różnic w Portalach Zewnętrznych pisaliśmy już w Funkcje wybranych agregatorów, gdzie wyszczególnione zostało co jest a co nie jest wspierane przez dany agregator.

Wysyłanie menu produktów w kilku językach

W celu wprowadzenia menu w wybranym języku obcym wchodzimy ponownie w zakładkę "agregatorzy" i klikamy w "zębatkę", znajdującą się obok czerwonego przycisku "Zatrzymaj sklep". Następnie klikamy kwadracik "Wysyłaj menu w kilku językach" i zatwierdzamy całą operację przyciskiem "Zapisz".

Ważne! Aby korzystać z wielojęzycznego menu trzeba je w pierwszej kolejności samodzielnie skonfigurować. W innym wypadku polskie nazwy produktów, będą przeplatać się z tymi zagranicznymi. O tym w jaki sposób stworzyć menu w wielu językach pisaliśmy już w Tworzenie wielojęzycznego menu.

Zakładka "Agregatorzy" ➔ Ikona zębatki ➔ Wysyłaj menu w kilku językach ➔ Zapisz

Szczegółowy opis wszystkich przycisków znajdziecie w Opis tablicy

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?