Przejdź do głównej zawartości
Aktualizacja Lipiec 2023

Dotyczy aplikacji: GoPOS, GoStock, GoOrder, GoCRM, GoAccounts

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

GoPOS:

  • W zakładce “Menu”, w podzakładce “Produkty” - możliwość zmiany nazwy typu produktu z “Opakowanie” na “Opakowanie zwrotne/kaucja”

  • Dodanie opcji przebudowy raportów inteligentnych dla administratora i supportu

  • Wprowadzenie historii ceny oraz możliwości informowania o najniższej cenie - zgodnie z dyrektywą Omnibus

  • Dodanie informacji o powiązanych dokumentach (faktury zaliczkowe, końcowe) na liście faktur

  • Blokowanie nabicia zestawu jeśli jeden z produktów ma niewystarczający stan magazynowy

  • Dodanie kolumny “Opis” na liście i w eksporcie transakcji

  • Dodanie domyślnych pól zdefiniowanych “Źródło” do wyboru podczas tworzenia zamówienia (np. Pyszne.pl, Glovo, Uber Eats itp.)

  • W przypadku nieaktywnych grup modyfikatorów - oznaczenie ich szarym kolorem na widoku edycji

  • Wyszukiwarka klientów na POS przeszukuje od teraz w GoCRM. Do rozpoczęcia wyszukiwania wystarczy wprowadzenie tylko dwóch znaków, wyszukiwarka obsługuje także polskie znaki

  • Dodanie masowych akcji na cenniku w celu przyspieszenia i ułatwienia zarządzania nim, w szczególności dla sieci lokali. Więcej o konfiguracji i używaniu cenników przeczytasz w tym artykule.

  • Obsługa czeskich koron w kursach walut w sprzedaży

  • W szablonach wydruku (np. dla kuchni), dodanie opcji dodatkowego odstępu między wierszami

  • Możliwość utworzenia korekty z poziomu przycisku "więcej" na widoku faktur

  • Dodanie statusu faktury “Zatwierdzona” po wysłaniu jej e-mailem lub wygenerowaniu PDF

  • Dodanie średniej wartości rachunku w raportach oraz na Dashboard

  • Na liście pracowników domyślnie wyświetlanie tylko pracowników zatrudnionych oraz dodanie segmentu “Zwolnieni”

  • Zwiększenie wielkości pola “Receptura” - likwidacja limitu 255 znaków i wyświetlanie na POS pełnej receptury przychodzącej z magazynu

  • Możliwość tworzenia segmentów nawet gdy nie posiadamy uprawnień do zarządzania nimi

  • Dodanie company_id po kliknięciu w nazwę użytkownika/zdjęcie

  • Dodanie informacji na Dashboard jeżeli e-paragon nie jest dostarczony do klienta

  • Możliwość zablokowania produktu i wysyłania takiej informacji do sklepu GoOrder i aggregatorów

  • Domyślnie wyłączenie drukowania raportów dobowych z terminala płatniczego, są one dostępne przez panel WEBowy

  • W podglądzie raportu POS dodanie informacji o kierowcach (ilość, wartość zamówień) oraz dodanie takich samych informacji do PDF wygenerowanego z raportu POS

  • W raporcie POS drukowanie informacji o ilościach i wartościach faktur

  • API do pobrania i utworzenie e-paragonu

  • Opcja pobrania i wysłania e-paragonu z widoku zamówienia oraz możliwość pobrania linku do rachunku

  • Filtr do wyświetlania e-paragonów wraz ze statusami (informującymi np. czy dostarczono)

  • Dodanie na POS informacji o company_id, umieszczonej w prawym, dolnym rogu na ekranie logowania

  • Konfiguracja włączenia e-paragonu (e-mail, sms, QR-code, wydruk fiskalny)

  • Usunięcie numeru supportowego w aplikacji POS

  • Dodanie opcji porównania dwóch zakresów daty w raportach inteligentnych

  • Dodanie szczegółowych logów/zdarzeń ze zmianami dla kategorii, zniżek, pracowników, klientów, produktów

  • Wsparcie dla drukarki bonowej Sunmi po USB (automatyczne wyszukanie)

  • Grupowanie faktury domyślnie uzupełnia się od teraz jako “Usługa gastronomiczna”

  • Dodatkowe opcje grupowania w raporcie czasów pracy poprzez: rok, miesiąc, dzień miesiąca

  • Zmiana statusu faktury z “Zatwierdzona” na “Nowa” po wprowadzeniu do niej zmiany

  • Nowy deploy serwerów, dzięki któremu, gdy przeprowadzana jest aktualizacja, aplikacja wciąż będzie online

  • Dodanie dodatkowego filtru “Pominięty” w połączeniach aplikacji

  • Dodanie możliwości utworzenia faktury i natychmiastowego podpięcia pod nią rachunku

  • Integracja z systemem hotellion/PMS LABS

  • Dodanie opcji wydruku numeru stolika na rachunku wstępnym/bonowym

  • Dodanie funkcji wyświetlenia opisu produktu po dłuższym przytrzymaniu jego przycisku na aplikacji POS

  • Integracja z systemem hotelowym MEWS.

GoPOS v1

  • Wsparcie wydruków kuchennych na GoKiosk.

GoStock:

  • Przesunięcia międzymagaznowe - automatyzacja przesunięć pomiędzy dwoma niezależnymi magazynami

  • Dodanie opcji cen referencyjnych dla kontaktu/kontrahenta. Wyświetlenie/porównanie tej ceny przy wprowadzaniu zakupu

  • Prezentacja procentu zmian ceny w porównaniu do ostatniego zakupu podczas jego wprowadzania

  • Przy wprowadzaniu zakupu możliwość zaznaczania że pozycja jest promocyjna. Taka pozycja nie wlicza się potem do ostatniej ceny zakupu, nie wpływa na inwentaryzację oraz nie jest podpowiadana przy dodawaniu zakupu

  • Możliwość filtrowania po koszcie w raporcie surowców.

GoOrder:

  • Dodanie Integracji tpay w sklepach online

  • Możliwość ustawienia zewnętrznego pliku do CSSów

  • Możliwość wysłania produktów z GoPOS do GoOrder z wariantami jako 1 produkt - przykładowo pizza mała i duża będą dostępne pod jednym przyciskiem.

GoCRM:

  • Dodanie do raportu transakcji grupowania po: numerze rachunku, lokalizacji i grupie kontaktów oraz filtrowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie klientów

  • Możliwość ustawienia 0 kredytów podczas masowego doładowania kredytów na GoCRM

  • Dodanie do raportu transakcji dla kredytów promocyjnych grupowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie kontaktów oraz filtrowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie kontaktów.

GoAccounts:

  • Od teraz partner po kliknięciu “Dodaj lokalizację” z poziomu GoPOS zostanie przekierowany na GoAccounts - co umożliwia mu dodanie jej jako partner

  • Możliwość wygenerowania linku do przyjęcia zaproszenia przez support i admin

  • Od teraz licencja nie jest blokowana w święta i weekendy.

Więcej szczegółowych informacji o aktualizacji z lipca 2023 znajdziesz w artykule.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?