GoPOS:
W zakładce “Menu”, w podzakładce “Produkty” - możliwość zmiany nazwy typu produktu z “Opakowanie” na “Opakowanie zwrotne/kaucja”
Dodanie opcji przebudowy raportów inteligentnych dla administratora i supportu
Wprowadzenie historii ceny oraz możliwości informowania o najniższej cenie - zgodnie z dyrektywą Omnibus
Dodanie informacji o powiązanych dokumentach (faktury zaliczkowe, końcowe) na liście faktur
Blokowanie nabicia zestawu jeśli jeden z produktów ma niewystarczający stan magazynowy
Dodanie kolumny “Opis” na liście i w eksporcie transakcji
Dodanie domyślnych pól zdefiniowanych “Źródło” do wyboru podczas tworzenia zamówienia (np. Pyszne.pl, Glovo, Uber Eats itp.)
W przypadku nieaktywnych grup modyfikatorów - oznaczenie ich szarym kolorem na widoku edycji
Wyszukiwarka klientów na POS przeszukuje od teraz w GoCRM. Do rozpoczęcia wyszukiwania wystarczy wprowadzenie tylko dwóch znaków, wyszukiwarka obsługuje także polskie znaki
Dodanie masowych akcji na cenniku w celu przyspieszenia i ułatwienia zarządzania nim, w szczególności dla sieci lokali. Więcej o konfiguracji i używaniu cenników przeczytasz w tym artykule.
Obsługa czeskich koron w kursach walut w sprzedaży
W szablonach wydruku (np. dla kuchni), dodanie opcji dodatkowego odstępu między wierszami
Możliwość utworzenia korekty z poziomu przycisku "więcej" na widoku faktur
Dodanie statusu faktury “Zatwierdzona” po wysłaniu jej e-mailem lub wygenerowaniu PDF
Dodanie średniej wartości rachunku w raportach oraz na Dashboard
Na liście pracowników domyślnie wyświetlanie tylko pracowników zatrudnionych oraz dodanie segmentu “Zwolnieni”
Zwiększenie wielkości pola “Receptura” - likwidacja limitu 255 znaków i wyświetlanie na POS pełnej receptury przychodzącej z magazynu
Możliwość tworzenia segmentów nawet gdy nie posiadamy uprawnień do zarządzania nimi
Dodanie company_id po kliknięciu w nazwę użytkownika/zdjęcie
Dodanie informacji na Dashboard jeżeli e-paragon nie jest dostarczony do klienta
Możliwość zablokowania produktu i wysyłania takiej informacji do sklepu GoOrder i aggregatorów
Domyślnie wyłączenie drukowania raportów dobowych z terminala płatniczego, są one dostępne przez panel WEBowy
W podglądzie raportu POS dodanie informacji o kierowcach (ilość, wartość zamówień) oraz dodanie takich samych informacji do PDF wygenerowanego z raportu POS
W raporcie POS drukowanie informacji o ilościach i wartościach faktur
API do pobrania i utworzenie e-paragonu
Opcja pobrania i wysłania e-paragonu z widoku zamówienia oraz możliwość pobrania linku do rachunku
Filtr do wyświetlania e-paragonów wraz ze statusami (informującymi np. czy dostarczono)
Dodanie na POS informacji o company_id, umieszczonej w prawym, dolnym rogu na ekranie logowania
Konfiguracja włączenia e-paragonu (e-mail, sms, QR-code, wydruk fiskalny)
Usunięcie numeru supportowego w aplikacji POS
Dodanie opcji porównania dwóch zakresów daty w raportach inteligentnych
Dodanie szczegółowych logów/zdarzeń ze zmianami dla kategorii, zniżek, pracowników, klientów, produktów
Wsparcie dla drukarki bonowej Sunmi po USB (automatyczne wyszukanie)
Grupowanie faktury domyślnie uzupełnia się od teraz jako “Usługa gastronomiczna”
Dodatkowe opcje grupowania w raporcie czasów pracy poprzez: rok, miesiąc, dzień miesiąca
Zmiana statusu faktury z “Zatwierdzona” na “Nowa” po wprowadzeniu do niej zmiany
Nowy deploy serwerów, dzięki któremu, gdy przeprowadzana jest aktualizacja, aplikacja wciąż będzie online
Dodanie dodatkowego filtru “Pominięty” w połączeniach aplikacji
Dodanie możliwości utworzenia faktury i natychmiastowego podpięcia pod nią rachunku
Integracja z systemem hotellion/PMS LABS
Dodanie opcji wydruku numeru stolika na rachunku wstępnym/bonowym
Dodanie funkcji wyświetlenia opisu produktu po dłuższym przytrzymaniu jego przycisku na aplikacji POS
Integracja z systemem hotelowym MEWS.
GoPOS v1
Wsparcie wydruków kuchennych na GoKiosk.
GoStock:
Przesunięcia międzymagaznowe - automatyzacja przesunięć pomiędzy dwoma niezależnymi magazynami
Dodanie opcji cen referencyjnych dla kontaktu/kontrahenta. Wyświetlenie/porównanie tej ceny przy wprowadzaniu zakupu
Prezentacja procentu zmian ceny w porównaniu do ostatniego zakupu podczas jego wprowadzania
Przy wprowadzaniu zakupu możliwość zaznaczania że pozycja jest promocyjna. Taka pozycja nie wlicza się potem do ostatniej ceny zakupu, nie wpływa na inwentaryzację oraz nie jest podpowiadana przy dodawaniu zakupu
Możliwość filtrowania po koszcie w raporcie surowców.
GoOrder:
Dodanie Integracji tpay w sklepach online
Możliwość ustawienia zewnętrznego pliku do CSSów
Możliwość wysłania produktów z GoPOS do GoOrder z wariantami jako 1 produkt - przykładowo pizza mała i duża będą dostępne pod jednym przyciskiem.
GoCRM:
Dodanie do raportu transakcji grupowania po: numerze rachunku, lokalizacji i grupie kontaktów oraz filtrowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie klientów
Możliwość ustawienia 0 kredytów podczas masowego doładowania kredytów na GoCRM
Dodanie do raportu transakcji dla kredytów promocyjnych grupowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie kontaktów oraz filtrowania po: numerze rachunku, lokalizacji, grupie kontaktów.
GoAccounts:
Od teraz partner po kliknięciu “Dodaj lokalizację” z poziomu GoPOS zostanie przekierowany na GoAccounts - co umożliwia mu dodanie jej jako partner
Możliwość wygenerowania linku do przyjęcia zaproszenia przez support i admin
Od teraz licencja nie jest blokowana w święta i weekendy.
Więcej szczegółowych informacji o aktualizacji z lipca 2023 znajdziesz w artykule.