Oprogramowanie GoPOS 2.0 możesz zintegrować z systemem hotelowym NFHotel. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak przeprowadzić instalację i konfigurację tej integracji.
Czym jest i co zapewnia integracja NFHotel?
NFHotel to kompleksowy system PMS (property management system), działający w chmurze. Synchronizując go z GoPOS, możesz przypisywać rachunki gości z restauracji hotelowej do ich rezerwacji na podstawie numeru pokoju. Więcej informacji na temat tej integracji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Co jest potrzebne?
Aby móc korzystać z integracji, potrzebny Ci będzie klucz dostępu oraz identyfikator instalacji. Dane te uzyskasz bezpośrednio od firmy NFHotel.
Instalacja
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.
Wybierz "Wszystkie aplikacje".
Kliknij na “NFHotel”.
W otwartym oknie kliknij “Instaluj”. W tle automatycznie zostanie utworzona metoda płatności “NFHotel”.
Konfiguracja
Podaj klucz dostępu oraz identyfikator instalacji.
Kliknij niebieski przycisk “Aktywuj”.
Jak działa integracja NFHotel w aplikacji sprzedażowej?
Integracja NFHotel polega na obciążeniu gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego.
Utwórz rachunek na POS.
Dodaj pozycję z menu.
Kliknij “Zapłać”.
Wybierz metodę płatności “NFHotel”.
Podaj numer pokoju, do którego ma być przypisany rachunek.
Potwierdź przekazanie rachunku na hotel, klikając w nazwisko zameldowanego gościa.
Rachunek w aplikacji webowej
Rachunki przypisywane do hotelowych rezerwacji możesz przejrzeć w aplikacji webowej, wchodząc w zakładkę “Sprzedaż”, a następnie “Rachunki”. Na rachunku w boxie “Płatności/transakcje”, będzie wskazana metoda płatności “NFHotel”.
Sprzedaż w raportach
Sprzedaż przypisywaną do hotelowych rezerwacji skontrolujesz także w raportach POS, odszukując ją po odpowiedniej metodzie płatności oraz w raportach inteligentnych, także filtrując je po metodach płatności.
💡 Wskazówka
Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.