NFHotel - instalacja i konfiguracja

Integracja hotelowa, NFHotel, system PMS

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Oprogramowanie GoPOS 2.0 możesz zintegrować z systemem hotelowym NFHotel. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak przeprowadzić instalację i konfigurację tej integracji.


Czym jest i co zapewnia integracja NFHotel?

NFHotel to kompleksowy system PMS (property management system), działający w chmurze. Synchronizując go z GoPOS, możesz przypisywać rachunki gości z restauracji hotelowej do ich rezerwacji na podstawie numeru pokoju. Więcej informacji na temat tej integracji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Co jest potrzebne?

Aby móc korzystać z integracji, potrzebny Ci będzie klucz dostępu oraz identyfikator instalacji. Dane te uzyskasz bezpośrednio od firmy NFHotel.

Instalacja

  1. W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.

  2. Wybierz "Wszystkie aplikacje".

  3. Kliknij na “NFHotel”.

  4. W otwartym oknie kliknij “Instaluj”. W tle automatycznie zostanie utworzona metoda płatności “NFHotel”.

Konfiguracja

  1. Podaj klucz dostępu oraz identyfikator instalacji.

  2. Kliknij niebieski przycisk “Aktywuj”.

Jak działa integracja NFHotel w aplikacji sprzedażowej?

Integracja NFHotel polega na obciążeniu gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego.

  1. Utwórz rachunek na POS.

  2. Dodaj pozycję z menu.

  3. Kliknij “Zapłać”.

  4. Wybierz metodę płatności “NFHotel”.

  5. Podaj numer pokoju, do którego ma być przypisany rachunek.

  6. Potwierdź przekazanie rachunku na hotel, klikając w nazwisko zameldowanego gościa.

Rachunek w aplikacji webowej

Rachunki przypisywane do hotelowych rezerwacji możesz przejrzeć w aplikacji webowej, wchodząc w zakładkę “Sprzedaż”, a następnie “Rachunki”. Na rachunku w boxie “Płatności/transakcje”, będzie wskazana metoda płatności “NFHotel”.

Sprzedaż w raportach

Sprzedaż przypisywaną do hotelowych rezerwacji skontrolujesz także w raportach POS, odszukując ją po odpowiedniej metodzie płatności oraz w raportach inteligentnych, także filtrując je po metodach płatności.


💡 Wskazówka

Wciąż potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami! Napisz do nas poprzez czat.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?