Przejdź do głównej zawartości
Hotres- instalacja i konfiguracja

Integracja hotelowa, Hotres, system PMS

GoPOS avatar
Napisane przez GoPOS
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Oprogramowanie GoPOS 2.0 możesz zintegrować z systemem hotelowym Hotres. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak przeprowadzić instalację i konfigurację tej integracji.


Czym jest i co zapewnia integracja Hotres?

Hotres to kompleksowy system PMS (property management system). Synchronizując go z GoPOS, możesz przypisywać rachunki gości z restauracji hotelowej do ich rezerwacji na podstawie numeru pokoju.

Co jest potrzebne?

Aby móc korzystać z integracji, potrzebny Ci będzie Kod Auth i Klucz API. Dane te uzyskasz bezpośrednio w panelu Hotres. Znajdziesz je: Konfiguracja > Serwis > API.

Instalacja

  1. W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz Aplikacje, a następnie Pokaż więcej.

  2. Wybierz Wszystkie aplikacje.

  3. Kliknij na Hotres.

  4. W otwartym oknie kliknij Instaluj.

Konfiguracja

  1. Z rozwijanej listy wybierz formę płatności: Hotres.

  2. Podaj Kod Auth i Klucz API.

  3. Kliknij niebieski przycisk Zapisz.

Jak działa integracja Hotres w aplikacji sprzedażowej?

Integracja Hotres polega na obciążeniu gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego.

  1. Utwórz rachunek na POS.

  2. Dodaj pozycję z menu.

  3. Kliknij Zapłać.

  4. Wybierz metodę płatności Hotres.

  5. Podaj numer rezerwacji, do której ma być przypisany rachunek.

  6. Potwierdź przekazanie rachunku na hotel, klikając w nazwisko zameldowanego gościa.

Szczegółowe informacje dotyczace sprzedaży przy użyciu GoPOS znajdziesz w artykule: Prowadzenie sprzedaży.

Rachunek w aplikacji webowej

Rachunki przypisywane do hotelowych rezerwacji możesz przejrzeć w aplikacji webowej, wchodząc w zakładkę Sprzedaż, a następnie Rachunki. Na rachunku w boxie “Płatności/transakcje”, będzie wskazana metoda płatności Hotres.

Sprzedaż w raportach

Sprzedaż przypisywaną do hotelowych rezerwacji skontrolujesz także w raportach POS, odszukując ją po odpowiedniej metodzie płatności oraz w raportach inteligentnych, także filtrując je po metodach płatności.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o inteligentnych raportach w GoPOS przeczytaj artykuł Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?

👉Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?