Oprogramowanie GoPOS 2.0 możesz zintegrować z systemem hotelowym Hotres. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak przeprowadzić instalację i konfigurację tej integracji.
Czym jest i co zapewnia integracja Hotres?
Hotres to kompleksowy system PMS (property management system). Synchronizując go z GoPOS, możesz przypisywać rachunki gości z restauracji hotelowej do ich rezerwacji na podstawie numeru pokoju.
Co jest potrzebne?
Aby móc korzystać z integracji, potrzebny Ci będzie Kod Auth i Klucz API. Dane te uzyskasz bezpośrednio w panelu Hotres. Znajdziesz je: Konfiguracja > Serwis > API.
Instalacja
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz Aplikacje, a następnie Pokaż więcej.
Wybierz Wszystkie aplikacje.
Kliknij na Hotres.
W otwartym oknie kliknij Instaluj.
Konfiguracja
Z rozwijanej listy wybierz formę płatności: Hotres.
Podaj Kod Auth i Klucz API.
Kliknij niebieski przycisk Zapisz.
Jak działa integracja Hotres w aplikacji sprzedażowej?
Integracja Hotres polega na obciążeniu gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego.
Utwórz rachunek na POS.
Dodaj pozycję z menu.
Kliknij Zapłać.
Wybierz metodę płatności Hotres.
Podaj numer rezerwacji, do której ma być przypisany rachunek.
Potwierdź przekazanie rachunku na hotel, klikając w nazwisko zameldowanego gościa.
Szczegółowe informacje dotyczace sprzedaży przy użyciu GoPOS znajdziesz w artykule: Prowadzenie sprzedaży.
Rachunek w aplikacji webowej
Rachunki przypisywane do hotelowych rezerwacji możesz przejrzeć w aplikacji webowej, wchodząc w zakładkę Sprzedaż, a następnie Rachunki. Na rachunku w boxie “Płatności/transakcje”, będzie wskazana metoda płatności Hotres.
Sprzedaż w raportach
Sprzedaż przypisywaną do hotelowych rezerwacji skontrolujesz także w raportach POS, odszukując ją po odpowiedniej metodzie płatności oraz w raportach inteligentnych, także filtrując je po metodach płatności.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o inteligentnych raportach w GoPOS przeczytaj artykuł Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.