Oprogramowanie GoPOS 2.0 możesz zintegrować z systemem hotelowym KWHotel. W tym artykule wyjaśnimy Ci, jak przeprowadzić instalację i konfigurację tej integracji.
Czym jest i co zapewnia integracja KWHotel?
KWHotel to kompleksowy system PMS (property management system). Synchronizując go z GoPOS, możesz przypisywać rachunki gości z restauracji hotelowej do ich rezerwacji na podstawie numeru pokoju.
Co jest potrzebne?
Aby móc korzystać z integracji, potrzebny Ci będzie Port, Adres IP oraz Ścieżka dostępu. Dane te uzyskasz bezpośrednio od firmy KWHotel.
Integracja z systemem KWHotel wymaga instalacji aplikacji GoHotelIntegration na komputerze z systemem Windows. Instalację przeprowadza dział wdrożeń GoPOS. Skontaktuj się z nami przez Chat, aby dowiedzieć się więcej.
Instalacja
W aplikacji webowej z panelu po lewej stronie wybierz “Aplikacje”, a następnie “Pokaż więcej”.
Wybierz "Wszystkie aplikacje".
Kliknij na “KWHotel”.
W otwartym oknie kliknij “Instaluj”.
Konfiguracja
Podaj Port, Adres IP oraz Ścieżkę dostępu.
Kliknij niebieski przycisk “Zapisz”. W tle automatycznie zostanie utworzona metoda płatności “KWHotel”.
Jak działa integracja KWHotel w aplikacji sprzedażowej?
Integracja KWHotel polega na obciążeniu gościa hotelowego rachunkiem z systemu gastronomicznego.
Utwórz rachunek na POS.
Dodaj pozycję z menu.
Kliknij “Zapłać”.
Wybierz metodę płatności “KWHotel”.
Podaj numer pokoju, do którego ma być przypisany rachunek.
Potwierdź przekazanie rachunku na hotel, klikając w nazwisko zameldowanego gościa.
Szczegółowe informacje dotyczące konfiguracji i prowadzenia sprzedaży przy użyciu GoPOS znajdziesz w artykule Prowadzenie sprzedaży.
Rachunek w aplikacji webowej
Rachunki przypisywane do hotelowych rezerwacji możesz przejrzeć w aplikacji webowej, wchodząc w zakładkę “Sprzedaż”, a następnie “Rachunki”. Na rachunku w boxie “Płatności/transakcje”, będzie wskazana metoda płatności “KWHotel”.
Sprzedaż w raportach
Sprzedaż przypisywaną do hotelowych rezerwacji skontrolujesz także w raportach POS, odszukując ją po odpowiedniej metodzie płatności oraz w raportach inteligentnych, także filtrując je po metodach płatności.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o inteligentnych raportach w GoPOS przeczytaj artykuł Raporty inteligentne - jak z nich korzystać?
👉Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź nasz dział FAQ, aby znaleźć szybkie odpowiedzi. W razie dalszych pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta poprzez CHAT dostępny w aplikacji.